دانلود آهنگ علی لهراسبی چه شبایی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی چه شبایی

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام چه شبایی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چه شبایی با صدای علی لهراسبی از جوان ریمیکس

ترانه: میلاد فلاح, موزیک: محمد لطفی, تنظیم: حسین غمگین

Download New Music Ali Lohrasbi – Che Shabaei

علی لهراسبی چه شبایی

 

علی لهراسبی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید علی لهراسبی، چه شبایی نام گرفته است.

جدیدترین اثر علی لهراسبی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از میلاد فلاح می باشد.

اثر با موزیک محمد لطفی در سایت قرار گرفت.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، حسین غمگین می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس علی لهراسبی درونگرا

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ چه شبایی از علی لهراسبی

چه شبایی با چه حالی قولتو دادم به قلبم
جای تو خالی چه روزایی جایـی تنهایی نرفتم
بی خیالی کار هر روزمه عـادت کرده قلبم
تو بخندی دلت خوش باشـه من هیچی نمیخوام
دل ببندی به هر کـی من که خوشبختیتو میخوام
من همینم گلـم بد باشیم خوبیتو میخوام
عزیزم هنـوزم پاره ی تن منی تو
من بمیرم نبینم رو به راه نیس زندگیتو
من که خستم نباشی زندگیم تمومه بی تو
عاشق بشی کوری بد میشی مجبوری

آهنگ جدید علی لهراسبی چه شبایی

عشق اما نه زوری نمیشه هیچ جوری
رفتی ولی عشقت پهلومه با اینکه بغضت تو گلومه
خوشـبختی تو آرزومه
تو بخندی دلت خوش باشه من هیچی نمیخوام
دل ببندی به هر کـی من که خوشبختیتو میخوام
من همینم گلـم بد باشیم خوبیتو میخوام
عزیزم هـنوزم پاره ی تن منی تو
من بمیرم نبیـنم رو به راه نیس زندگیتو
من که خستم نباشی زندگیم تمومه بی تو

علی لهراسبی چه شبایی





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید علی لهراسبی,دانلود آهنگ چه شبایی,چه شبایی,علی لهراسبی,Che Shabaei,Ali Lohrasbi,متن آهنگ چه شبایی از علی لهراسبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: