دانلود آهنگ پویا بیاتی دیوونتم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی دیوونتم

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام دیوونتم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دیوونتم با صدای پویا بیاتی از جوان ریمیکس

میکس و مستر :ایمان احمدزاده, تنظیم : آرش پاکزاد

Download New Music Pouya Bayati – Divoonatam

پویا بیاتی دیوونتم

 

 شنونگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین موزیک پویا بیاتی عزیز را از این صفحه دانلود نمایید.

ساخته جدید پویا بیاتی، دیوونتم نام گرفته است.

موزیک جدید پویا بیاتی در سبک پاپ قرار دارد.

جهت دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

میکس و مستر این موزیک به عهده، ایمان احمدزاده می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده آرش پاکزاد عزیز می باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ دیوونتم از پویا بیاتی

تو که نباشی من غم دارم اصلا یـک دنیـارو کم دارم
خوشبختی یعنی توی قلب یارم یه جـای محکم دارم
عشق تو آتیشه هر روزه قلبـم تو آتیشت میسوزه
پای تو میریزم دنیامو جای تو تو قلبم محفوظه
دیـوونتم هیشکی نمیتونه جــات توی قلبم بیاد
♪♪ تورو دوست دارم مـیدونی خیلی زیاد ♪♪

Toro Dooset Daram Midoni Kheili Ziad

روزاااای شیرینم ااااز شـب چشمات میاد
دیوونـتم هیشکی نمـیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست داااارم میـدونی خیلی زیاد
روزاااای شیرینم اااز شب چشمات میاد
تو کـه نباشی آغـوش بی روحم سرده
حالم آشـوبه تورو که میبـینم احساسم بر میگرده
قلبم میکـوبه چشـمای تو خیـلی وقته دیوونم کرده

آهنگ جدید پویا بیاتی دیوونتم

اااز بس که خوبه
تو که نباشی آغوش بی روحم سرده
حالم آشوبه تورو که میبینم ااااحسـاسم بر میگرده
قلبم میکوبه چشمای تو خیلـی وقته دیوونم کرده
از بس کـه خوبه
چشمای تو یادم میـندازن بارونو بارونو بارونو
من خیلی چشماتو دوسـت دارم اون دویتا لیلای مجنونو
دیوونتم هیشکی نمـیتونه جات توی قلبم بیاد
♪♪ تورو دوست داااارم میدونی خیلی زیاد ♪♪

Toro Dooset Daram Midoni Kheili Ziad

روزای شیریـنم از شب چشمات میاد
دیوونتم هیشـکی نمیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست دارم میدونی خیلی زیاد
روزای شیرینم از شب چشمات میاد

پویا بیاتی دیوونتم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید پویا بیاتی,

دانلود آهنگ دیوونتم,

دیوونتم,

پویا بیاتی,

Divoonatam,

Pouya Bayati,

متن آهنگ دیوونتم از پویا بیاتی,

 





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: