دانلود آهنگ یوحنا برگرد به من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید یوحنا برگرد به من

دانلود آهنگ یوحنا به نام برگرد به من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده برگرد به من با صدای یوحنا از جوان ریمیکس

Download New Music Yuhanna – Bargard Be Man

یوحنا برگرد به من

 

موزیک جدید یوحنا، خواننده نوظهور در اینستاگرام وایرال شده است.

نام موزیک وایرال شده این خواننده، برگرد به من نام گرفته است.

این موزیک با تنظیم حرفه ای مسعود جهانی در سایت قرار گرفت.

از تنظیم های دیگر این تنظیم کننده می توان به آهنگ زیر مراجعه کرد :

دانلود آهنگ مسعود صادقلو بی عاطفه

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده عزیز.

لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ برگرد به من از یوحنا

با همه بدیات سـاختم با ااااینکه کلی حرف پشتت بود
عاشقت شدم تو ااااولـین نگاه بـس که اون چشات خوشگل بود
یادت میاد روزاااای اولو همیشـه میگفتی واسه من بودی
حالا چی شـده میخوای بری مـگـه نمیگفتی عاشقم بودی
میخواااای بـری برو اوکی ولی بـدون میـدم حتی جونم واست
♪♪ بدون که من همه بدیاتو میدونستمو پات موندم بازم ♪♪

Bedon Ke Man Hame Badiato Midonestam Pat Mondam Bazam

میخـواااای بری برو ولی بدون چجوری یادم بره خاطره هاتو
بگـو لعـنتی وااااسـم بعـد تو کـی میـتونه پر کنه جاتو
برگرد به من تو که میدونی به چـشمای نازت واااابستس دلم
♪♪ بیا برگرد آخه این دل دیـوونه بـی تـو خسـتس یکم ♪♪

Bia Bargard Akhe In Dele Divoone Bito Khastas Yekam

چرا تنهام گذااااشتی رفـتی پشـت کردی از قصد به من
برگرد به من تـو که مـیدونی به چـشمای نازت وابستس دلم
بیا برگرد آخه ااااین دل دیـوونه بی تو خستس یکم
چرا تنهام گذاشتی رفتـی پشت کردی از قصد به من
برگـرد به من

آهنگ جدید یوحنا برگرد به من

دوبـاره تو چشـمام زل بزن مثـل قدیـما بده گل به من
بیا دوباره عشقی بسازیم که نشه پیداااا کرد تو کل شهر
♪♪ بیا بازم خـونه رو دوباره وااااسم بـکن پر شمع ♪♪

Bia Bazam Khone Ro Doubare Vasam Bokon Pore Sham

بیا دوبـاره با همدیگه بیدار بمونیم کل شبو
برگرد به من تو که مـیدونی به چشمای نازت وابستس دلم
بیا برگرد آخه ااااین دل دیوونه بی تو خستس یکم
چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی از قصد به من
برگرد به من تو که میدونی به چشمای نازت وابستس دلم
بیا برگرد آخه این دل دیوونه بی تو خستس یکم
چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی از قصد به من
برگرد به من

یوحنا برگرد به من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید یوحنا,

دانلود آهنگ برگرد به من,

برگرد به من,

یوحنا,

Bargard Be Man,

Yuhanna,

متن آهنگ برگرد به من از یوحنا,

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: