دانلود ریمیکس ماهان بهرام خان سرد بود
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس ماهان بهرام خان سرد بود

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس ماهان بهرام خان بنام سرد بود با متن و دو کیفیت عالی

ریمبکس ماهان بهرام خان سرد بود

Download New Remix Mahan Bahram Khan Sard Bod With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید ماهان بهرام خان عزیز منتشر شد.

جدیدترین ریمیکس ماهان بهرام خان به آهنگ سرد بود این خواننده تعلق دارد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

لطفا نظرات خود را در مورد این ریمیکس ثبت کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ سرد بود ماهان بهرام خان

یه دره جلوم هنوز من واستادم آینه های تویه اتاق پر داستانن
نمیدم گوش ولی میزنم حرف بازم بیشتر از اینام نمیکشه اعصابم
بده حاله من ریخته عکسات دور و برم کلی فکره تویه سرم بده حاله من

یه دره جلوم هنوز من واستادم آینه های تویه اتاق پر داستانن
اسم تو میگم وقتی میپرم از خوابم بیشتر از اینام نمیکشه ااااعصابم

هنوزم دله من واسه داشتنه تو یکمی اااامید داره واسه زنگ زدنت به این گوشـیه لعنتی هنوز امیدواره
هنوزم دله من واسه داشتنه تو یکمی اااامید داره واسه زنگ زدنت به این گوشـیه لعنتی هنوز امیدواره

من همونیم که میگفتم دله من پشیـمون نیست اما حالا داره میگه هیـشکی مثله اون نیست
من همونیم که میگفتم دله من پشیـمون نیست اما حالا داره میگه هیـشکی مثله اون نیست

ریمیکس جدید ماهان بهرام خان سرد بود

سرد بود آره خیلـی سرد بود روزایه رفتنه تو مثه شب بـود
خاطراته خوبمون خیلی کم بود ولی چرا خنده های تو پر غـم بود

سرد بود آره خیلی سـرد بود روزایه رفتنه تو مثه شب بـود
خاطراته خوبمون خـیلی کم بود ولی چرا خنده های تو پر غــم بود

خوبه خوبــه هر چی که بوده بینه منو تو

من همونیم که میگفتم دله من پشـیمون نیست اما حالا داره میـگه هیـشکی مـثله اااون نیـست
من همونیم که میگفتم دله من پشـیمون نیست اما حالا داره میـگه هیـشکی مـثله اااااون نیـست

سرد بود آره خیلی سرد بود خاطراته خوبمون خیلی کم بود
آره خاطراته خوبمون خیلی کم بود ولی چرا خنده های تو پر غم بود

ریمیکس ماهان بهرام خان سرد بود

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید ماهان بهرام خان,

ریمیکس سرد بود از ماهان بهرام خان,

Mahan Bahram Khan,

ماهان بهرام خان,

دانلود آهنگ سرد بود,

ریمیکس سرد بود,

ریمیکس جدید ماهان بهرام خان,

 

ماهان بهرام خان سرد بود





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: