دانلود ریمیکس رضا صارمی عشقه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رضا صارمی عشقه

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رضا صارمی بنام عشقه با متن و دو کیفیت عالی

ترانه و موزیک : حسن عطایی, میکس و مستر : پرویز حسن زاده, تنظیم : پرویز حسن زاده

Remix : Dj Armanix

رضا صارمی عشقه

Download New Remix Reza Saremi Eshghe With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید دیجی آرمانیکس منتشر شد.

جدیدترین ریمیکس این دیجی به آهنگ عشقه رضا صارمی تعلق دارد.

این ریمیکس را می توانید با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

ترانه و موزیک این اثر از حسن عطایی می باشد.

میکس و مستر این موزیک نیز به عهده پرویز حسن زاده می باشد.

همچنین تنظیم حرفه این موزیک به عهده، پرویز حسن زاده می باشد.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

با آرزوی بهترین ها برای این دیجی جوان.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ عشقه رضا صارمی

یار دردانه ی من، گـرمی خـانه ی من
با تو حالم خوش و ااای جان یـگانه ی من
دور تو میگردم و بـس، شدی براااای من نفس
برای زنده بودن اااای جان بهـانه ی من
در طلب روی تواااام در تب گیـسوی توام
غیر تو را در دل دیـوانه ی من جـایی نیست
یار من ساده بمان عاشق و دلـداده بمان
با تو که باشم به خدا غصه ی فردااایی نیست
♪♪ عشـقه با تو بودنو عشـقه ♪♪

Eshghe Ba To Bodano Eshghe

ناز نگاتو عشقه، حال و هوااااتو عشقه

ریمیکس جدید رضا صارمی عشقه

جونم قدرتـو میدونم، پای تو می مونم
اااون خنده هاتو عشقه
تا تو رو دارم، کـسی حـریف من عاشق نیست
با تو که باشم دلـم اااز غـم و حسرت خالیست
در کنار تو تمــام لـحظه ها جنجالیست
خوش به حال مـن کـه سـهم من از این دنیایی
دلبری چون تـو ندیـده کــس به ااااین زیبایی
خوش به حال من که پا به پـای من می آیی
عشقه با تو بودنو عشقه
ناز نگاتو عـشقه، حال و هواتو عشقه
جونم قدرتـو میدونم، پای تو می مونم
اااون خنده هاتو عشقه

ریمیکس رضا صارمی عشقه

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید رضا صارمی,

ریمیکس عشقه از رضا صارمی,

Reza Saremi,

رضا صارمی,

دانلود آهنگ عشقه,

ریمیکس عشقه,

ریمیکس جدید رضا صارمی,

 

رضا صارمی عشقه





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: