دانلود آهنگ فرزاد فرخ دل من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دل من

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دل من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دل من با صدای فرزاد فرخ از جوان ریمیکس

Download New Music Farzad Farokh – Dele Man

فرزاد فرخ دل من

 

آهنگ جدید فرزاد فرخ عزیز را می توانید بزودی از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته فرزاد فرخ، دل من نام گرفته است.

این موزیک همانند آثار گذشته وی در سبک پاپ قرار دارد.

جهت دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

هم اکنون می توانید موزیک جدید بانو ایرانی را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان نمیشه

امیدوارم خواننده این موزیک را با کیفیت بالا منتشر کند.

با آرزوی موفقیت بیشتر برای خواننده.

در صورت برو هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دل من از فرزاد فرخ

ترس اااز چی دااااری کـه نمیـذاااری بـه تو مـن نـزدیک تر شم

تو قلبمو دزدیدی وقتی میـخندیدی بغـلم کن که مـن عاشـق تر شم

نفسم به نفسـت بنده عشقم دلو از جـا میکنه با خنده عشقم

دل من با دل تو وااابستگی داااره جون من به یه نگاه تو بستگی داره

فرزاد فرخ دل من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید فرزاد فرخ,

دانلود آهنگ دل من,

دل من,

فرزاد فرخ,

Dele Man,

Farzad Farokh,

متن آهنگ دل من از فرزاد فرخ,

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: