دانلود آهنگ امیر تتلو فرق دارم از دم با اینا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو فرق دارم از دم با اینا

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام فرق دارم از دم با اینا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده فرق دارم از دم با اینا با صدای امیر تتلو از جوان ریمیکس

Download New Music Amir Tataloo – Fargh Daram Az Dam Ba Ina

امیر تتلو فرق دارم از دم با اینا

 

شنوندگان عزیز بزودی می توانند جدیدترین موزیک امیر تتلو را در جوان ریمیکس دانلود نمایند.

ساخته جدید امیر تتلو، فرق دارم از دم با اینا نام گرفته است.

این موزیک از آلبوم برزخ امیر تتلو می باشد.

امیدوارم موزیک مانند آثار گذشته از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این استعداد برتر.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ فرق دارم از دم با اینا از امیر تتلو

رل میپیچه دنیا برامو لب میده بهم علف خل و گیج و  مخ تاب دارم

به کل دنیا به یه طرف آ دنـیا به چپ آخرت به راست

♪♪ تهش هیچی نیست آخه رپ فـارس ولـی بگو همه گشاد بپوشن ♪♪

Tahesh Hichi Nist Akhe Rape Fars Vali Begoo Hame Goshad Beposhan

دور شده پر حمـال و بچه باز دخترا دارن پک برا گنگ ولی

خوب مـیزنن بـنده رو چنگ یاد میده معشوقه ام به من

از بس میزاری منو لنگ هه هر روز از همه رپی تر میشم

خوب میشه سرگیجه ات پیشم تا تو بری لباس برداری

از بغلت یهو سریع رد میشم

آهنگ جدید امیر تتلو فرق دارم از دم با اینا

♪♪ فرق دارم از دم با اینا ازم قایم میشن حتی دمپایی هام ♪♪

Fargh Daram Az Dam Ba Ina Azam Ghayem Mishan Hatta Dampaeiam

همه جنگ دارن با همه سردن نمیدونم اصلا با کیام

بغض همو خب اشک نمیاد اااز چشم و چالم من اونو نمیخوام دیگه

♪♪ ولی هنوزم عکسـشو دارم من و تو عین … و ♪♪

Vali Hanozam Axesho Daram Man O To Eyn … o

که بدشون میاد از هم دیگه ولی بهتره از قرص و پانتومیم

منو تو عین سس و پالتـوییم هه رو مخ دستمال لازم

امیر تتلو فرق دارم از دم با اینا

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید امیر تتلو,

دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا,

فرق دارم از دم با اینا,

امیر تتلو,

Fargh Daram Az Dam Ba Ina,

Amir Tataloo,

متن آهنگ فرق دارم از دم با اینا از امیر تتلو,

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: