دانلود آهنگ حمید عسکری رفت دلم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری رفت دلم

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام رفت دلم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده رفت دلم با صدای حمید عسکری از جوان ریمیکس

Download New Music Hamid Askari – Raft Delam

حمید عسکری رفت دلم

 

هم اکنون می توانید ساخته جدید حمید عسکری را با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

موزیک جدید حمید عسکری در تاریخ ۱۴ مرداد منتشر شد.

جدیدترین ساخته حمید عسکری، رفت دلم نام گرفته است.

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده جوان.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ رفت دلم از حمید عسکری

امون از چشمای بی همتا

♪♪ ببین چه کارایی دستم داد ♪♪

Bebin Che Karaei Dastam Dad

عاشق شدم رفت دلم از دست

یک لحظه که چشمم به تو افتاد

امون از اون موهای صافت

♪♪ دل منو میبره دریا ♪♪

Dele Mano Mibare Darya

امون از احساسی که دارم

شبیهش نیست تو همه دنیا

♪♪ دوست دارم آی دوست دارم ♪♪

Dooset Daram Ay Dooset Daram

تورو دوست داشتن شدش کارم

دوست دااارم آی دوست دارم

چه حال خوبی با تو دارم

آهنگ جدید حمید عسکری رفت دلم

چشـمای سیاه تو منو داره میکشه

آره من دوسـت دااااااارم به همین دلم خوشه

من میترسم که یه روزی تو بری از دستم

♪♪ کار اااز ااااااین حرفا گذشته بدجوری وابستم ♪♪

Kar Az In Harfa Gozashte Badjori Vabastam

چـشمامو بخاطر تو رو همه بستم

همه ی هستـی من هستی که من هستم

دوسـت دااارم آی دوسـت دارم

تورو دوست دااااشتن شده کارم

♪♪ چه حال خـوبی با تو دارم ♪♪

Che Hale Khobi Ba To Daram

چشمای ســیاه تو منو داره میکشه

آره من دوست داااااارم به همین دلم خوشه

دوست دارم آی دوست دارم

دوست دارم

حمید عسکری رفت دلم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حمید عسکری,

دانلود آهنگ رفت دلم,

رفت دلم,

حمید عسکری,

Raft Delam,

Hamid Askari,

متن آهنگ رفت دلم از حمید عسکری,

 





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: