دانلود آهنگ شاهین میری وقت رفتن
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شاهین میری وقت رفتن

دانلود آهنگ شاهین میری به نام وقت رفتن کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده وقت رفتن با صدای شاهین میری از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: ایمین, تنظیم: هومن آزما

Download New Music Shahin Miri – Vgahte Raftan

شاهین میری وقت رفتن

 

شاهین میری خوش صدا موزیک جدید خود را منتشر کرد.

آهنگ جدید شاهین میری عزیز، وقت رفتن نام دارد.

این موزیک در تاریخ ۱۲ مرداد منتشر شد.

ترانه و موزیک این اثر از ایمین می باشد.

همچنین تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، هومن آزما می باشد.

از تنظیم های دیگر این تنظیم کننده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود آهنگ رضا صادقی به تو مدیونم

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ وقت رفتن از شاهین میری

با خودم گفتم برگردم تا برگـردی هر کاری تونستم کردم تا برگردی
روزای تلخمو تنهایی شب کــردم من تا جـایی که میتونستم صبر کردم
تازه قلب من کنارت آروم گرفـته بود وقت رفتنــت تو خونه بارون گرفته بود
تازه داشت دلم دوباره پا میگرفــت که تو رفتـی و هنـوز نمـیدونم وااااقعا چطور
این همه سال رد شـد ااااما من هنوز همون جوری میخوامت
عمق عشق من به تو خیــلی زیاده من چه میدونستم با یه حرف ساده

آهنگ جدید شاهین میری وقت رفتن

از چشای تو میوفتم
تازه قلـب من کنارت آروم گرفتـه بود وقت رفتنت تو خونه بارون گرفته بود
تازه دااااشت دلم دوباره پا میگرفت که تو رفتی و هنوز نمیدونم واقعا چطور

شاهین میری وقت رفتن

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید شاهین میری,

دانلود آهنگ وقت رفتن,

وقت رفتن,

شاهین میری,

Vgahte Raftan,

Shahin Miri,

متن آهنگ وقت رفتن از شاهین میری,

 





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: