دانلود آهنگ حمید هیراد خوشم میاد
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد خوشم میاد

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خوشم میاد کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خوشم میاد با صدای حمید هیراد از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: حمید هیراد, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

Download New Music Hamid Hiraad – Khosham Miad

حمید هیراد خوشم میاد

 

حمید هیراد عزیز موزیک جدید خود را منتشر کرد.

ساخته جدید حمید هیراد در تاریخ ۱۲ مرداد منتشر شد.

هم اکنون می توانید موزیک، خوشم میاد را با بالاترین کیفیت از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ترانه و موزیک این اثر از حمید هیراد می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، امیر میلاد نیکزاد می باشد.

از تنظیم های دیگر این تنظیم کننده می توان به لینک زیر اشاره کرد :

دانلود آهنگ پدرام پالیز عاشقترینم

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ خوشم میاد از حمید هیراد

نظر بازی نکن با دلم بازی نکن راضی نمیشم تو طنازی نکن هی با دلم بازی نکن راضی نمیشم
نازتو کم کن که شدم شیفته آمده در دامنم آویخته نگاه مارا به هم آمیخته جام شرابی به دلم ریخته
♪♪ خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت تا ته این قصه میدونی همش میخوامت ♪♪

Khosham Miad In Delamo Bezani Be Namet Ta Tahe In Ghese Midoni Hamash Mikhamet

خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت

آهنگ جدید حمید هیراد خوشم میاد

یار نمیدونی کوچه باغـای دلم چه حالـی دااااره دل تو هر شب مست و غزل خونه سر به سرم میذاره
نمک نمک داره چقدر اداتون کشته منو شیرین زبـونیاتون نمک نمک میریزه از صداتون کشته منو شیرین زبونیاتون
♪♪ خوشم میاد این دلمو بزنی بـه نامت تا ته ااااین قصه میدونی همش میخوامت ♪♪

Khosham Miad In Delamo Bezani Be Namet Ta Tahe In Ghese Midoni Hamash Mikhamet

خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت

حمید هیراد خوشم میاد

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حمید هیراد,

دانلود آهنگ خوشم میاد,

خوشم میاد,

حمید هیراد,

Khosham Miad,

Hamid Hiraad,

متن آهنگ خوشم میاد از حمید هیراد,

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: