دانلود آهنگ مهدی عسگری من و بارون
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی عسگری من و بارون

دانلود آهنگ مهدی عسگری به نام من و بارون کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من و بارون با صدای مهدی عسگری از جوان ریمیکس

ترانه و ملودی : امین علیپور, تنظیم و میکس : مصطفی مومنی

Download New Music Mehdi Asgari – Mano Baroon

مهدی عسگری من و بارون

 

آهنگ جدید مهدی عسگری منتشر شد.

ساخته جدید این خواننده در تاریخ ۹ مرداد منتشر شد و من و بارون نام رفت.

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید این موزیک را با کیفیت بالا دانلود نمایند.

ترانه و ملودی این اثر از امین علیپور عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده مصطفی مومنی می باشد.

از آثار تنظیم شده توسط مصطفی مومنی می توانید آثار زیر را دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا بهرام کاش

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

متن آهنگ من و بارون از مهدی عسگری

مهدی عسگری من و بارون

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مهدی عسگری,

دانلود آهنگ من و بارون,

من و بارون,

مهدی عسگری,

Mano Baroon,

Mehdi Asgari,

متن آهنگ من و بارون از مهدی عسگری,

 





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: