دانلود آهنگ مهدی احمدوند نفس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند نفس

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نفس با صدای مهدی احمدوند از جوان ریمیکس

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Nafas

مهدی احمدوند نفس

 

مهدی احمدوند، خواننده خوش صدا کشور موزیک جدید خود را منتشر کرد.

آهنگ جدید مهدی احمدوند، نفس نام گرفته است.

این موزیک در تاریخ ۸ مرداد منتشر شد.

موزیک قبلی این خواننده را نیز می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مهدی احمدوند درد

امیدوارم شنوندگان از موزیک لذت ببرند.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده عزیز.

متن آهنگ نفس از مهدی احمدوند

هر کی به جز تو اومد به چشم نیـومد هی اومدم دلو عقب بکشم نیومد
شاه دلم دلیل عشقی تو واسه دلـم پرتـه به تو همه هوش و حواس دلم
چشمات یه حالتیه خـماره جنگه سرت همه جا خب آره
نمیدونی دوریت چی به سـر من میاره عشقت یه چیزی مث قماره
♪♪ نفسم به تو بنـده عزیزم با تو گریه میخنده عزیزم ♪♪

Nafasam Be To Bande Azizam Ba To Gerye Mikhande Azizam

تنم از تب عشق تـو داغه یخ قلب من آب شده باهات
من به لبـخند تو مریضم میخرم غمو از تو عزیزم
نمیذارم نمیذاااارم تو دلم کسی باشـه به جات

آهنگ جدید مهدی احمدوند نفس

هم نفسی نفسی نفسـی دل ندی جز من به کسی
وقتی نباشی تو دلخوشیام جاشو میده به دلواپسی
دل دل دل دل دل نکنـی دست منو ول نکنی
دل منو دل تو تو تـلپاتیه عشق تو تو خون من قاطیه
♪♪ نفسم به تو بنـده عزیزم با تو گریه میخنده عزیزم ♪♪

Nafasam Be To Bande Azizam Ba To Gerye Mikhande Azizam

تنم از تب عشق تو دااااغه یخ قلـب مـن آب شده باهات
من به لبخند تو مریضم میـخرم غمو از تو عزیزم
نمیذارم نمیذارم تو دلم کـسی باشه به جات

مهدی احمدوند نفس

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مهدی احمدوند,

دانلود آهنگ نفس,

نفس,

مهدی احمدوند,

Nafas,

Mehdi Ahmadvand,

متن آهنگ نفس از مهدی احمدوند,

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: