دانلود آهنگ هادی کاظمی بی من مرو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید هادی کاظمی بی من مرو

دانلود آهنگ هادی کاظمی به نام بی من مرو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی من مرو با صدای هادی کاظمی از جوان ریمیکس

ترانه : هادی زینتی, موزیک : گرشا رضایی, تنظیم : محمد یوسفلی

Download New Music Hadi Kazemi – Bi Man Maro

هادی کاظمی بی من مرو

 

اثر جدید هادی کاظمی با موزیک گرشا رضایی منتشر شد.

آهنگ جدید هادی کاظمی در تاریخ ۸ مرداد ماه در سایت قرار گرفت.

این موزیک پاپ، بی من مرو نام گرفته است.

ترانه این اثر از هادی زینتی می باشد.

همچنین تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، محمد یوسفلی می باشد.

میکس و مستر اثر به عهده محمد فلاحی می باشد.

هم اکنون می توانید موزیک جدید گرشا رضایی را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ گرشا رضایی عکسای آخر

موزیک جدید هادی کاظمی با بالاترین کیفیت جهت دانلود قرار داده شده است.

امیدوارم شنوندگان از موزیک رضایت داشته باشند.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده نوظهور.

متن آهنگ بی من مرو از هادی کاظمی

هادی کاظمی بی من مرو

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید هادی کاظمی,

دانلود آهنگ بی من مرو,

بی من مرو,

هادی کاظمی,

Bi Man Maro,

Hadi Kazemi,

متن آهنگ بی من مرو از هادی کاظمی,

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: