دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام جفت شیش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام جفت شیش

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام جفت شیش ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با

پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده جفت شیش با صدای مرتضی سرمدی از شب صدا

Download New Music Morteza Sarmadi – Joft Shish

مرتضی-سرمدی-جفت-شیش

 

متن آهنگ مرتضی سرمدی جفت شیش

جای تو جای تو تو قلبمه این که دیگه مسلمه
دلبری کردن بلدی به قلب من خوشاومدی
افتاده بودی به سرم بهونه کردی که نرم
من یه دندم مثل تو دل میبندم مثل تو
من با غصه رو به رو شم نمیخندم مثل تو
من یه دندم مثل تو دل میبندم مثل تو
من با غصه رو به رو شم نمیخندم مثل تو

چه بی آزاری دل با کی کار داری دل
سرتو بکن تو لاکت مگه بیکاری دل
با کی کار داری دل مگه بیکاری دل
جای تو تو قلبمه این که دیگه مسلمه
دلبری کردن بلدی به قلب من خوشاومدی
افتاده بودی به سرم بهونه کردی که نرم
من یه دندم مثل تو دل میبندم مثل تو
من با غصه رو به رو شم نمیخندم مثل تو
من یه دندم مثل تو دل میبندم مثل تو
من با غصه رو به رو شم نمیخندم مثل تو

مرتضی سرمدی جفت شیش

دانلود آهنگ های مرتضی سرمدی

            





:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: