دانلود آهنگ ایهام تنها شدم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ایهام تنها شدم

دانلود آهنگ ایهام به نام تنها شدم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تنها شدم با صدای ایهام از جوان ریمیکس

Download New Music Ehaam – Tanha Shodam

ایهام تنها شدم

 

شنوندگان عزیز، بزودی می توانید جدیدترین ساخته گروه ایهام را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید گروه ایهام، تنها شدم نام دارد.

گروه ایهام متشکل از دو هنرمند عزیز، مازیار لشنی و زانیار خسروی می باشد.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

با آرزوی بهترین ها برای گروه هنری عزیز.

متن آهنگ تنها شدم از ایهام

هر نفس آشفته ام
تو سر به راهم می کنی
تا نگاهت می کـنم تا نگاهم می کنی
من بگردم دور آن چشمان مست و روشنت
تا مرا می بینی و تا تو را می بینمت
من به تو دل دااااده ام
عاشق و دل ســاده اااام
♪♪ تنها کــجا میروی ♪♪

Tanha Koja Miravi

بی من کجا میروی
چشم تو جادوی من
♪♪ ماه زیبا روی من ♪♪

Mahe Ziba Roye Man

تنها کجا میروی
بی من کجا میروی
من قرارم میرود
یار از کنارم میرود
تنها شدم
نوبهارم مـیرود صبر و قرارم میرود

دانلود آهنگ ایهام تنها شدم

♪♪ رسوا شدم ♪♪

Rosva Shodam

ابری شده حال و هوایم
قلبت از بغضم چه می داند
♪♪ بی تو ااااز من چه می ماند ♪♪

Bito Az Man Che Mimanad

آه از تو و خاطره هایت
رفتی
دلتنگم به چشمانت
من حبسم به زندانت
من به تو دل داده ام
عاشق و دل ساده ام
تنها کجا میروی
♪♪ بی من کجا میروی ♪♪

Bi Man Koja Miravi

چشم تو جادوی من
ماه زیبا روی من
تنها کجا میروی
بی من کجا میروی
من قرارم میرود
یار از کنارم میرود
تنـها شدم
نوبهارم میرود صبر و قرارم میرود
رسوا شدم

ایهام تنها شدم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ایهام,

دانلود آهنگ تنها شدم,

تنها شدم,

ایهام,

Tanha Shodam,

Ehaam,

متن آهنگ تنها شدم از ایهام,

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: