دانلود آهنگ علیرضا خداپرست دق میکنم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علیرضا خداپرست دق میکنم

دانلود آهنگ علیرضا خداپرست به نام دق میکنم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دق میکنم با صدای علیرضا خداپرست از جوان ریمیکس

میکس و مستر : حمید زودبین, تنظیم : اشکان روهام

Download New Music Alireza Khodaparast – Degh Mikonam

علیرضا خداپرست دق میکنم

 

علیرضا خداپرست، خواننده خوش صدا و نو ظهور سبک پاپ آهنگ جدید خود را منتشر کرد.

آهنگ جدید این خواننده در تاریخ ۵ مرداد منتشر شد.

آهنگ جدید علیرضا خداپرست، دق میکنم نام دارد.

میکس و مستر این موزیک به عهده، حمید زودبین می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، اشکان روهام می باشد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

آهنگ پیشنهادی مدیر سایت را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخر یکی اومد

لطفا نظرات خود را در مورد خواننده ثبت کنید.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده.

متن آهنگ دق میکنم از علیرضا خداپرست

علیرضا خداپرست دق میکنم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علیرضا خداپرست,

دانلود آهنگ دق میکنم,

دق میکنم,

علیرضا خداپرست,

Degh Mikonam,

Alireza Khodaparast,

متن آهنگ دق میکنم از علیرضا خداپرست,

 





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: