دانلود آهنگ امیر شهیار شک میکنم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار شک میکنم

دانلود آهنگ امیر شهیار به نام شک میکنم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شک میکنم با صدای امیر شهیار از جوان ریمیکس

Download New Music Amir Shahyar – Shak Mikonam

امیر شهیار شک میکنم

 

امیر شهیار، خواننده خوش صدا موزیک جدید خود را منتشر کرد.

ساخته جدید امیر شهیار در تاریخ ۴ مرداد منتشر شد.

آهنگ جدید امیر شهیار، شک میکنم نام دارد.

آهنگ پیشنهادی در سبک پاپ را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ پیمان عباس زاده بیخوابی

هم اکنون می توانید این موزیک را به صورت مستقیم از سایت دانلود نمایید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ شک میکنم از امیر شهیار

♪♪ هر جا میری پا میزاری دنبالتم حتی اگه نخواااای توی فالتم ♪♪

Harja Miri Pa Mizari Donbaletam Hata Age Nakhay Toye Faletam

♪♪ یه لحظه هم ازت جدا نمیشم تو قلب هیچکی جز تو جا نمیشم ♪♪

Ye Lahze Ham Azat Joda Nemisham To Ghalbe Hichki Joz To Ja Nemisham

♪♪ از عشق تو دیگه روانی شدم شک میکنم به همه حتی خودم ♪♪

Az Eshghe To Dige Ravani Shodam Shak Mikonam Be Hame Hata Khodam

شک میکنم به هر چی اااحسـاسته داره منو میکشه این حادثه

آهنگ جدید امیر شهیار شک میکنم

♪♪ یه لحظه هم چشماتو رو من نبـند با هیچکی جز خودم نـگو نخند ♪♪

Ye Lahze Ham Cheshmato Ro Man Naband Ba Hichki Joz Khodam Nago Nakhand

♪♪ با هیچکی جز خودم ادامه نده وقــتی که حال من از عشـقت بده ♪♪

Ba Hichki Joz Khodam Edame Nade Vaghti Ke Hal Man Az Eshghet Bade

♪♪ از عشق تو دیگه روانی شدم شـک میکنم به همه حتی خـودم ♪♪

Az Eshghe To Dige Ravani Shodam Shak Mikonam Be Hame Hata Khodam

شک میکنم به هر چی ااااحساسـته دااااره منو مــیکشه ااااین حـادثه

امیر شهیار شک میکنم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید امیر شهیار,

دانلود آهنگ شک میکنم,

شک میکنم,

امیر شهیار,

Shak Mikonam,

Amir Shahyar,

متن آهنگ شک میکنم از امیر شهیار,

 





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: