دانلود ریمیکس آصف آریا پایتم من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس آصف آریا پایتم من

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس آصف آریا بنام پایتم من با متن و دو کیفیت عالی

Remix :Dj M2

آصف آریا پایتم من

Download New Remix Asef Aria Payatam Man With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید دیجی M2 منتشر شد.

این ریمیکس به قطعه پایتم من از آصف آریا نعلق دارد.

ریمیکس در تاریخ ۳ مرداد ماه منتشر شد.

جهت دانلود ریمیکس جدید آصف آریا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیدوارم شنوندگان از ریمیکس لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای این دیجی جوان.

متن آهنگ پایتم من آصف آریا

کنار منی و کـنار توام تورو میخوامت من
واسه خودم یجوری پیگـیر تو شدم همه فهمیدن
تو که پیشمی همـه چی روالـه چقدر حس بینمون باحاله
نه دیگـه تورو به یـه دنیا نمیدم
میخوای دوتایی بشـینیم پایتـم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچینیم پایتـم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشینیم پایتـم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچـینیم پایتم من عاشقتم خب

ریمیکس جدید آصف آریا پایتم من

ااااینجوری که نگاه میـکنی آدم خودشو گم میکنه
نمیدونم از روزی کـه دیـدمت من چم شده
فقط تویی که میـتونی دلو ببری ببری و پس ندی
تو اومدی تو شاه نشــین دلم چقدم خوش اومدی
میخوای دوتایی بشیـنیم پایتم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچینیـم پایتم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشیــنیم پایتم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچیـنیم پایتم من عاشقتم خب
میخوای دوتایی بشیــنیم پایـتم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچینـیم پایـتم من تو لب تر کن
میخوای دوتایی بشـینیم پایـتم من هرجا بری پایتم
من شمالو بچینـیم پایتم من عاشقتم خب

آصف آریا پایتم من

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید آصف آریا,

ریمیکس پایتم من از آصف آریا,

Asef Aria,

آصف آریا,

دانلود آهنگ پایتم من,

ریمیکس پایتم من,

ریمیکس جدید آصف آریا,

 

آصف آریا پایتم من





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: