دانلود آهنگ امین حبیبی تو دنیامو عوض کردی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی تو دنیامو عوض کردی

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام تو دنیامو عوض کردی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تو دنیامو عوض کردی با صدای امین حبیبی از جوان ریمیکس

ترانه, موزیک و تنظیم: امین حبیبی

Download New Music Amin Habibi – To Donyamo Avaz Kardi

امین حبیبی تو دنیامو عوض کردی

 

امید حبیبی عزیز موزیک جدید خود را منتشر کرد.

ساخته جدید امین حبیبی در تاریخ، ۳۰ تیر منتشر شد.

این موزیک، تو دنیامو عوض کردی نام گرفته است و در سبک پاپ قرار دارد.

تنظیم این موزیک نیز به عهده امین حبیبی عزیز می باشد.

هم اکنون می توانید موزیک پیشنهادی مدیر را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس امیر تتلو هر وقت که بودی

امیدوارم شنوندگان از موزیک لذت ببرند.

لطفا نظرات خود را در مورد خواننده ثبت کنید.

متن آهنگ تو دنیامو عوض کردی از امین حبیبی

من اینجوری نبودم تو منو دیوونه کردی
تو بودی که منو مست  شب و پیمونه کردی
من اینجوری نبودم تو شدی بلای جونم
تو باعث شدی من عاشق بشم از عشق بخونم
♪♪ تو دنیامو عوض کردی من اهل عشق نبودم ♪♪

To Donyamo Avaz Kardi Man AHle Eshgh Naboodam

به خاطر تو چشماته که انقد حسودم
حسادت میکنم حتی به عطر رو لباست
دلم میخواد فقط یک عمر به منباشه حواست
هر بار که میبینم تورو قلبم تندتر میزنه
این دل برای دیدنت هر روز پر پر میزنه

آهنگ جدید امین حبیبی تو دنیامو عوض کردی

هر بار که میبینم تورو انگار تو رویا گم شدم
از عشق تو دیوونه و حرف همه مردم شدم
واسه من زندگی یعنی با چشمای تو مردن
همه دار و ندارم رو به دست تو سپردن
من این دنیارو یک لحظه بدون تو نمیخوام
اگه نباشی تو پیشم زیر و رو میشه دنیام
دلم یه جوری میخوادت که باور کردنی نیست
من عاشقت شدم عشقت از این دل رفتنی نیست
نمیتونه کسی جاتو توی قلبم بگیره
همش تو فکرتم فکر تو از سرم نمیره
هر بار که میبینم تورو قلبم تندتر میزنه
این دل برای دیدنت هر روز پر پر میزنه
هر بار که میبینم تورو انگار تو رویا گم شدم
از عشق تو دیوونه و حرف همه مردم شدم

امین حبیبی تو دنیامو عوض کردی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید امین حبیبی,

دانلود آهنگ تو دنیامو عوض کردی,

تو دنیامو عوض کردی,

امین حبیبی,

To Donyamo Avaz Kardi,

Amin Habibi,

متن آهنگ تو دنیامو عوض کردی از امین حبیبی,

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: