دانلود آهنگ رضا صادقی عشق من تویی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی عشق من تویی

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام عشق من تویی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق من تویی با صدای رضا صادقی از جوان ریمیکس

ترانه: عاطفه حبیبی, موزیک و تنظیم: رضا صادقی

Download New Music Reza Sadeghi – Eshgh Man Toei

رضا صادقی عشق من تویی

 

رضا صادقی عزیز موزیک جدید خود را منتشر کرد.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

آهنگ جدید این خواننده عشق من تویی نام دارد.

ترانه این موزیک از عاطفه حبیبی می باشد.

همچنین تنظیم حرفه ای موزیک به عهده رضا صادقی عزیز می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ عشق من تویی از رضا صادقی

به دلم به دلم افتاده که برمیگردی یه روز آخـه قـلبای ما به هـم حـس دااااره هنوز

اگه حتی پیدا شه هر کی بهتر ازت دل من میمونه رو حالش با تو فقط

با توااااام با تویی که پر شـده عکـسات دور و ورم که نمـیرن خاطـره هـات اااااز تـوی سـرم

تو که انداختی به دلم وابستگیو تو بگـو غیر از تو بگیرم دست کیو

تووی قلب من بدون اینو فقط همیشه جای توئه کل زندگیم بدون اینو دیگه فقط برای توئه

آرزوی من خیلی وقته که دیدن تو و خنده هـای توئه

♪♪ عشق من تویی تو که یه نفره دلت حریف منه ♪♪

Eshghe Man Toei To Ke Ye Nafare Delet Harife Mane

♪♪ من که حاضرم دلـم از همه چی به جز تو دل بکنه ♪♪

Man Ke Hazeram Delam Az Hamechi Be Joz To Del Bekane

آهنگ جدید رضا صادقی عشق من تویی

من که پای تو وایسادم همه جوره تا تهش با دلـم یه تنه

گفتی ساده است این تنهایی اااما ساده نیست قلبم واسه این روزااای سخت آماده نیست

گفتم بی تو داغونه دلم بی تو نه نمیتونه دلم اااما پای تو میمونه دلم

گفتم برمیگردی تو یه روز گفتی توی تنهایی بسوز اما خیلی دوست دارم هنوز

♪♪ عشق من تویی تو که یه نفره دلت حریف منه ♪♪

Eshghe Man Toei To Ke Ye Nafare Delet Harife Mane

♪♪ من که حاضرم دلـم از همه چی به جز تو دل بکنه ♪♪

Man Ke Hazeram Delam Az Hamechi Be Joz To Del Bekane

من که پای تو وایسادم همه جوره تا تهش با دلم یه تنه

رضا صادقی عشق من تویی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رضا صادقی,

دانلود آهنگ عشق من تویی,

عشق من تویی,

رضا صادقی,

Eshgh Man Toei,

Reza Sadeghi,

متن آهنگ عشق من تویی از رضا صادقی,

 





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: