دانلود آهنگ ایوان بند چهل گیس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ایوان بند چهل گیس

دانلود آهنگ ایوان بند به نام چهل گیس کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چهل گیس با صدای ایوان بند از جوان ریمیکس

ترانه: حدیث دهقان, تنظیم: مصطفی مومنی

Download New Music Evan Band – Chehel Gis

ایوان بند چهل گیس

 

مژده به دوست داران موسیقی.

آهنگ جدید ایوان بند منتشر شد.

ساخته جدید ایوان بند، چهل گیس نام دارد که در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از حدیث دهقان می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده تنظیم کننده برتر کشور، مصطفی مومنی می باشد.

تنظیم دیگر از این تنظیم کننده را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده پروانه

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موسیقی ثبت کنید.

متن آهنگ چهل گیس از ایوان بند

ای جان لیلی میخوامت خیلی هرسی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلی

ای تو ماه از من جون بخواه از من میدونم غلطه ولی خاصیت عشقه واست مردن

♪♪ عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اونکه عزیزه نفست بره راحت ♪♪

Ashegh Naboodi Delet Hori Berize Vase Ounke Azize Nafaset Bere Rahat

عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

آهنگ جدید ایوان بند چهل گیس

زیبای چهل گیس این چشمای خیس شد هوایی تو به زیبایی تو مگه میرسه زورم

تا خاطرخواتم هی کیش و ماتم ازم دوری نکن دلم نازکه چون عاشقم اینجورم

عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اونکه عزیزه نفست بره راحت

عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

ایوان بند چهل گیس

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ایوان بند,

دانلود آهنگ چهل گیس,

چهل گیس,

ایوان بند,

Chehel Gis,

Evan Band,

متن آهنگ چهل گیس از ایوان بند,

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: