دانلود آهنگ علی لهراسبی تو رو دارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی تو رو دارم

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تو رو دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تو رو دارم با صدای علی لهراسبی از جوان ریمیکس

ترانه : علیرضا طلیسچی, تنظیم : امییر بهادر دهقان

Download New Music Ali Lohrasbi – Toro Daram

علی لهراسبی تو رو دارم

 

علی لهراسبی عزیز موزیک جدید خود را در تاریخ ۲۶ تیر منتشر کرد.

آهنگ جدید علی لهراسبی، تو رو دارم نام دارد.

این موزیک را هم اکنون می توانید در انتهای مظلب دانلود نمایید.

ترانه سرا این اثر از علیرضا طلیسچی عزیز می باشد.

هم اکنون می توانید ساخته جدید این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر

همچنین تنظیم حرفه ای این اثر از امیر بهادر دهقان می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ تو رو دارم از علی لهراسبی

علی لهراسبی تو رو دارم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی لهراسبی,

دانلود آهنگ تو رو دارم,

تو رو دارم,

علی لهراسبی,

Toro Daram,

Ali Lohrasbi,

متن آهنگ تو رو دارم از علی لهراسبی,

 





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: