دانلود آهنگ کامران مولایی عوض شدی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی عوض شدی

دانلود آهنگ کامران مولایی به نام عوض شدی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عوض شدی با صدای کامران مولایی از جوان ریمیکس

Download New Music Kamran Molaei – Avaz Shodi

کامران مولایی عوض شدی

 

کامران مولایی عزیز موزیک جدید خود را منتشر کرد.

ساخته جدید این خواننده پاپ، عوض شدی نام دارد.

امیدوارم کاربران از شنیدن این موزیک احساس آرامش داشته باشند.

ژبا آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ عوض شدی از کامران مولایی

♪♪ عوض شدی ♪♪

Avaz Shodi

♪♪ دیگه از تو نگام نمی فهمی حرفامو ♪♪

Dige Az To Negam Nemifahmi Harfamo

♪♪ کلافه ای کی اومد تو دلت نرسیده گرفت جامو ♪♪

Kalafeei Key Omad To Delet Nareside Gereft Jamo

♪♪ پای تو سوخت دلم اما باز تورو می خوامو ♪♪

Paye T Sokht Delam Ama Baz Toro Mikhamo

♪♪ یادت بیار ♪♪

Yadet Biar

آهنگ جدید کامران مولایی عوض شدی

♪♪ یه روزی منو قد یه دنیا می خواستی ♪♪

Ye Roozi Mano Ghade Ye Donya Mikhasty

♪♪ حاضر بودی واسه داشتن من توو روی دنیا واسی ♪♪

Hazer Bodi Vase Dashtane Man To Roye Donya Vaysi

♪♪ ساده بودم ♪♪

Sadeh Boodam

♪♪ فکر می کردم با من تو روراستی ♪♪

Fekr Mikardam Ba Man To Rorasti

♪♪ کی به جای من اومد که دیگه لبت دوست دارم نمیگه ♪♪

Ki Be Jaye Man Omad Ke Dige Labet Dost Daram Nemige

♪♪ نمیبینی خراب توام ♪♪

Nemibini Kharabe Toam

♪♪ کی هوامو برده از تو سرت ♪♪

Ki Havamo Borde Az Saret

♪♪ میرسه دیر به دیر خبرت ♪♪

Mirese Dir Be Dir Khabaret

♪♪ بابا من هنوز عاشقتم ♪♪

Baba Man Hanooz Asheghetam

کامران مولایی عوض شدی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید کامران مولایی,

دانلود آهنگ عوض شدی,

عوض شدی,

کامران مولایی,

Avaz Shodi,

Kamran Molaei,

متن آهنگ عوض شدی از کامران مولایی,

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: