دانلود آهنگ امیر عظیمی اسب وحشی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی اسب وحشی

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام اسب وحشی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده اسب وحشی با صدای امیر عظیمی از جوان ریمیکس

ترانه: امید صباغ نو, موزیک: امیر عظیمی, تنظیم:سعید شمس

Download New Music Amir Azimi – Asbe Vahshi

امیر عظیمی اسب وحشی

 

کاربران عزیز هم اکنون می توانید ساخته جدید امیر عظیمی را ار جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید امیر عظیمی، اسب وحشی نام گرفته و در تاریخ ۲۳ تیر ماه منتشر شد.

ترانه اثر از امید صباغ نو می باشد.

تنظیم این موزیک با کیفیت به عهده سعید شمس عزیز می باشد.

امیدوارم کاربران از این موزیک لذت ببرند.

لطفا نظرات خود را در مورد موسیقی ثبت کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

متن آهنگ اسب وحشی از امیر عظیمی

چه زیبا میشود شبهای من وقتی که میخندی تویی که در کتاب آفرینش بی همانندی

تمام زندگی را خط به خط خواندی برای من همان روزی که بر حجم تن من سایه افکندی

شبیه اسب وحشی در میان رقص موهایت دلم رام تو شد اما نگفتی با چه ترفندی

ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد لبان شاعرم را با سکوتت تا که میبندی

آهنگ جدید امیر عظیمی اسب وحشی

♪♪ هنوز از اشتیاق خنده ی گرم تو میسوزم چگونه ماه من از آسمانت باز دل کندی ♪♪

Hanooz Eshtiaghe Khandeye Garme To Misozam Chegone Mahe Man Az Asemanat Baz Del Kandi

من و تو در خیال ما شدن خوشبخت خوشبختیم چه میشد تا همیشه تا ابد بر من بپیوندی

شبیه اسب وحشی در میان رقص موهایت دلم رام تو شد اما نگفتی با چه ترفندی

ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد لبان شاعرم را با سکوتت تا که میبندی

امیر عظیمی اسب وحشی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید امیر عظیمی,

دانلود آهنگ اسب وحشی,

اسب وحشی,

امیر عظیمی,

Asbe Vahshi,

Amir Azimi,

متن آهنگ اسب وحشی از امیر عظیمی,

 





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: