دانلود آهنگ شانیکو نیست کنارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شانیکو نیست کنارم

دانلود آهنگ شانیکو به نام نیست کنارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نیست کنارم با صدای شانیکو از جوان ریمیکس

Download New Music Shaniko – Nist Kenaram

شانیکو نیست کنارم

 

آهنگ جدید جوان خوش صدا، شانیکو منتشر شد.

اثر جدید شانیکو، نیست کنارم نام دارد.

امیدوارم کاربران از این موزیک لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای شانیکو عزیز.

متن آهنگ نیست کنارم از شانیکو

♪♪ نیست کنارم ببینه چه حالی دارم ♪♪

Nist Kenaram Bebine Che Hali Daram

♪♪ ببینه چه بیقرارم ♪♪

Bebine Che Bighararam

♪♪ ببینه طاقت ندارم ♪♪

Bebine Taghat Nadaram

♪♪ نیست ببینه چه شبایی زیر بارون ♪♪

Nist Bebine Che Shabaei Zire Baron

♪♪ به یادش توی خیابون ♪♪

Be Yadesh Toye Khiaboon

♪♪ منو این دل داغون ♪♪

Mano In Dele Daghoon

♪♪ آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو از سنگی ♪♪

Akhe Jedi Dare Deltangi Chera Inghade To Az Sangi

♪♪ من که ندارم هیچوقت جنگی با تو ♪♪

Man Ke Nadaram Hichvaght Jangi Ba To

♪♪ من که جونمو برات میدم واسه داشتن تو جنگیدم ♪♪

Man Ke Jonamo Barat Midam Vase Dashtane To Mijangam

♪♪ ولی تو گرفتی از من دستاتو ♪♪

Vali To Gerefti Az Man Dastato

♪♪ کارم هر شب شده قدم زدنو سیگار ♪♪

Karam Har Shab Shode Ghadam Zadano Sigar

♪♪ منو این دل بیمارو خوبش کن ♪♪

Mano In Dele Bimaro Khobesh Kon

♪♪ کارم هر شب شده بغض و گریه زاری ♪♪

Karam Har Shab Shode Boghzo Gerye Zari

♪♪ فکر اینکه دوسم نداری تنهام بذاری ♪♪

Fekre Inke Dosam Nadari Tanham Bezari

♪♪ آخه حدی داره دلتنگی چرا انقده تو از سنگی ♪♪

Akhe Hadi Dare Deltangi Chera Inghade To Az Sangi

♪♪ من که ندارم هیچوقت جنگی با تو ♪♪

Man Ke Nadaram Hichvaght Jangi Ba To

♪♪ من که جونمو برات میدم واسه داشتن تو جنگیدم ♪♪

Man Ke Jonamo Barat Midam Vase Dashtane To Mijangam

ولی تو گرفتی از من دستاتو

شانیکو نیست کنارم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید شانیکو,

دانلود آهنگ نیست کنارم,

نیست کنارم,

شانیکو,

Nist Kenaram,

Shaniko,

متن آهنگ نیست کنارم از شانیکو,

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: