دانلود آهنگ سینا پارسیان چی بگم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان چی بگم

دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام چی بگم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چی بگم با صدای سینا پارسیان از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: ایمین, تنظیم:هومن آزما

Download New Music Sina Parsian – Chi Begam

سینا پارسیان چی بگم

 

آهنگ جدید سینا پارسیان در تاریخ ۱۹ تیر ماه منتشر شد.

ساخته جدید سینا پارسیان، چی بگم نام گرفته و در سبک پاپ قرار دارد.

این موزیک را می توانید هم اکنون با بالاترین کیفیت از جوان ریمکس دانلود نمایید.

ترانه و موزیک اثر به عهده، ایمین می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، هومن آزما می باشد.

امیدوارم از موزیک رضایت کامل داشته باشید.

لطفا نظرات خود را در مورد این موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ چی بگم از سینا پارسیان

منو از همه دنیا جدا کردی تو میگــفتی باید بیش مال خودم
همه چیمو گـرفتی ازم که بری که رهــا کنی من رو به حال خودم
تو که حسی ندااااشتی به من واسه چی کــاری کردی که حس کنم عاشقمی
نمیتــونی ببینی که پشت سرت مـنو آتیشم زدی با چه غمی
میتونسـتی بمونی نخواستی واااسه تو سخته رو حرفات واستی
♪♪ منو وااااسه خودم نمیخواستی حق داری خب چی بگم ♪♪

Mano Vase Khodam Nemikhasti Hagh Dari Khob Chi Begam

میتونسـتی بشی همه چیزم خودت اینجوری خواستی عزیزم
میتونسـتی ولی نمیخواستی حق داری خب چی بگم

آهنگ جدید سینا پارسیان چی بگم

چرا و چـجوریشو نـمیدونم یه کاری کن دور بشم ازت
یه کاری کن واااسه هـمیشه برم و دست بکشم ازت
میتونستی بمونی نخـواااستی واسه تو سخته رو حرفات واستی
♪♪ منو واسه خودم نمیـخوااااستی حق داری خب چی بگم ♪♪

Mano Vase Khodam Nemikhasti Hagh Dari Khob Chi Begam

میتونستی بشی همه چیــزم خودت اینجوری خواستی عزیزم
میتونستی ولی نمیخواااستی حق داری خب چی بگم

سینا پارسیان چی بگم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید سینا پارسیان,

دانلود آهنگ چی بگم,

چی بگم,

سینا پارسیان,

Chi Begam,

Sina Parsian,

متن آهنگ چی بگم از سینا پارسیان,

 





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: