دانلود آهنگ مجتبی شاه علی عاشق کشی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی عاشق کشی

دانلود آهنگ مجتبی شاه علی به نام عاشق کشی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق کشی با صدای مجتبی شاه علی از جوان ریمیکس

موزیک و تنظیم : صالح رضایی, میکس و مستر : بهزاد نادری

Download New Music Mojtaba Shahali – Ashegh Koshi

مجتبی شاه علی عاشق کشی

 

مجتبی شاه علی عزیز آهنگ جدید خود را منتشر کرد.

جدیدترین ساخته مجتبی شاه علی، در تاریخ ۱۹ تیر منتشر شد.

آهنگ جدید مجتبی شاه علی، عاشق کشی نام دارد.

تنظیم و موزیک این اثر به عهده، صالح رضایی می باشد.

میکس و مستر اثر نیز به عهده، بهزاد نادری می باشد.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده جوان.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ عاشق کشی از مجتبی شاه علی

♪♪ با اون چشات تو داری یه چیزایی ازم میخوای ♪♪

Ba Oun Cheshat To Dari Ye Chizaei Azam Mikhay

♪♪ حس میکنم آروم آروم دااااری با من راه میای ♪♪

Hes Mikonam Arom Arom Dari Ba Man Rah Miay

هر کی بتونه به چشـات نگه آره کـار من نیست میدونم
همون چشایی که اااانقدر جاذبه دااااره کار من نیست میدونم
صد بار نزدیک تو شـدم انگار دوست داری میزنی هر بار
منو میکشی با چشمات این بار بگو که نمیشه تکرار
دست اااز عاشق کشی بردار تو رو جون همون چشمات

آهنگ جدید مجتبی شاه علی عاشق کشی

نمیـدونی تویی که هیچ موقع نخواستی منو
من دیـوونتم فکر کنم هنوز نمیشناسی منو
هر کی بتـونه به چشـات نگه آره کار من نیست میدونم
همون چشایی که ااانقدر جاذبه داره کار من نیست میدونم
این بار بگو که نمیشه تکرار دست از عاشق کشی بردار
تو رو جــون همون چشمات
این بار بگو که نمیــشه تکرار دست از عاشق کشی بردار
تو رو جـون همون چشمات

مجتبی شاه علی عاشق کشی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مجتبی شاه علی,

دانلود آهنگ عاشق کشی,

عاشق کشی,

مجتبی شاه علی,

Ashegh Koshi,

Mojtaba Shahali,

متن آهنگ عاشق کشی از مجتبی شاه علی,

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: