دانلود آهنگ احسان خواجه امیری یکیو دارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری یکیو دارم

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یکیو دارم با صدای احسان خواجه امیری از جوان ریمیکس

ترانه: عاطفه حبیبی, موزیک: فرشید ادهمی, تنظیم: معین راهبر

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri – Yekio Daram

احسان خواجه امیری یکیو دارم

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانند موزیک جدید احسان خواجه امیری را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته احسان خواجه امیری در تاریخ ۱۸ تیر منتشر شد.

آهنگ جدید احسان خواجه امیری، یکیو دارم نام دارد.

ترانه این اثر از عاطفه حبیبی می باشد.

موزیک اثر نیز از فرشید ادهمی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده تنظیم کننده برتر، معین راهبر می باشد.

امیدوارم کاربران از این موزیک لذت ببرند.

متن آهنگ یکیو دارم از احسان خواجه امیری

♪♪ آخه کی انقد ، مثلِ تو نابه ♪♪

Akhe Ki Inghad Mesle To Naabe

♪♪ چی به اندازه ی چشمای تو جذابه ♪♪

Chi Be Andazeye Cheshmaye To Jazabe

♪♪ آخه کی انقد ، با دلم جوره ♪♪

Akhe Ki Enghad Ba Delam Joore

♪♪ توو دلم جایِ یه دیوونه ی مغروره ♪♪

Too Delam Jaye Ye Divooneye Maghroore

اونی که عطرش ، میمونه یادم

 به هر کسی جز اون بی اعتمادم

اونی که میخوامش و میخوادم

یکیو دارم از عشقش بگم

هر چی کمه هر چی بگم اون داره

یکیو دارم حواسش به منه

عشقِ منه عاشقِ بیماره

یکیو دارم از عشقش بگم

هر چی کمه هر چی بگم اون داره

آهنگ جدید احسان خواجه امیری یکیو دارم

یکیو دارم حواسش به منه

عشقِ منه عاشقِ بیماره

این بی قراری قانونِ عشقه

کی جز خودت توو این سرنوشته

میدونه قلبم حتی جهنم

تو که باشی بهشته

دار و ندارِ این دل تویی تو

اصلاً قبوله هر چی بگی تو

قلبی که انقد بی تابه واست

مگه میتونه بی تو؟

یکیو دارم از عشقش بگم

هر چی کمه هر چی بگم اون داره

یکیو دارم حواسش به منه

عشقِ منه عاشقِ بیماره

یکیو دارم از عشقش بگم

هر چی کمه هر چی بگم اون داره

یکیو دارم حواسش به منه

عشقِ منه عاشقِ بیماره

احسان خواجه امیری یکیو دارم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید احسان خواجه امیری,

دانلود آهنگ یکیو دارم,

یکیو دارم,

احسان خواجه امیری,

Yekio Daram,

Ehsan Khajeh Amiri,

متن آهنگ یکیو دارم از احسان خواجه امیری,

 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: