دانلود آهنگ حمید هیراد ای وای
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ای وای

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام ای وای کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ای وای با صدای حمید هیراد از جوان ریمیکس

Download New Music Hamid Hiraad – Ey Vaay

حمید هیراد ای وای

 

شنوندگان عزیز بزودی می توانند موزیک جدید حمید هیراد را دانلود نمایند.

حمید هیراد عضو قبلی گروه پازل بند می باشد.

جدیدترین موزیک پازل بند را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ پازل بند دنیام شدی رفت

جدیدترین ساخته حمید هیراد، ای وای نام دارد.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم خواننده بتواند رضایت شما را جلب کند.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای خواننده خوش صدا.

متن آهنگ ای وای از حمید هیراد

♪♪ یه چال روی گونه دو ابروی کمونت دلمو میکشونه ♪♪

Ye Chaal Roye Goneh Do Abroye Kamonet Delamo Mishkone

♪♪ روز وصالمونه آره روز وصالمونه ♪♪

Roze Vesalemone Are Roze Vesalemone

♪♪ عشقی که بینمونه آره مال هردومونه میگذره این زمونه ♪♪

Eshghi Ke Beinemone Are Male Hardomone Migzare In Zamoone

آهنگ جدید حمید هیراد

♪♪ عشقه فقط میمونه عشقه فقط میمونه ♪♪

Eshghe Faghat Mimone Eshghe Faghat Mimone

♪♪ ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم ♪♪

Ey Vasy Ey Vsaye Man Delbare Zibaye Man Man Be To Minazam

♪♪ ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم ♪♪

Ey Vaaye Man Masti Donyaye Man Man Be To Mibazam

حمید هیراد ای وای

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حمید هیراد,

دانلود آهنگ ای وای,

ای وای,

حمید هیراد,

Ey Vaay,

Hamid Hiraad,

متن آهنگ ای وای از حمید هیراد,

 





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: