دانلود آهنگ صالح نیکزاد دوست دارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید صالح نیکزاد دوست دارم

دانلود آهنگ صالح نیکزاد به نام دوست دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوست دارم با صدای صالح نیکزاد از جوان ریمیکس

ترانه، موزیک و تنظیم : صالح نیکزاد

Download New Music Saleh Nikzad – Dooset Daram

صالح نیکزاد دوست دارم

 

آهنگ جدید صالح نیکزاد را می توانید هم اکنون با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

آهنگ جدید صالح نیکزاد، دوست دارم نام دارد.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

تنظیم این موزیک به عهده، صالح نیکزاد می باشد.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده.

لطفا نظرات خود را برای پیشرفت سایت ثبت کنید.

متن آهنگ دوست دارم از صالح نیکزاد

♪♪ عاشقیم عاشقی حس خوبه ♪♪

Asheghim Asheghi Hesse Khobie

♪♪ روزای خوبی تو راه مونه ♪♪

Roozaye Khobi To Rahemoneh

بیا بزار دستاتو تو دستم
قول بده بگو تا آخرش هستم
تو مال منیو من ماله تو
بزار بگم اینو به همه خو
بگم چقدر دوست دارم
کور بشه چشای حسودامون
ببین چقدر تو رو دوست دارم
تو رو هیچوقت تنها نمیزارم
قلب من جون من وصل بهت
نباشی میگیره نفسم هی

آهنگ جدید صالح نیکزاد دوست دارم

♪♪ اون نگات میسازه یه دنیا خاطره ♪♪

On Negat Misaze Ye Donya Khatereh

وقتی هستی غما میگیرن فاصله
با تو بودن یعنی شروع زندگی
به سرت نزنه از پیشم تو بری
مثل تو ندیدم توی رویام
با تو انگار توی آسمونام
عشق منی عشق دلی
عاشقتم اینو خوب میدونی

صالح نیکزاد دوست دارم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید صالح نیکزاد,

دانلود آهنگ دوست دارم,

دوست دارم,

صالح نیکزاد,

Dooset Daram,

Saleh Nikzad,

متن آهنگ دوست دارم از صالح نیکزاد,

 





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: