دانلود ریمیکس بابک رهنما زندگی با تو بهتره
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس بابک رهنما زندگی با تو بهتره

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس بابک رهنما بنام زندگی با تو بهتره با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Alvin

ریمیکس بابک رهنکا زندگی با تو بهتره

Download New Remix Babak Rahnama Zendegi Ba To Behtare With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس دیجی آلوان منتشر شد.

ریمیکس دیجی آلوان به آهنگ زندگی با تو بهتره تعلق دارد.

خواننده اصلی این موزیک بابک رهنما عزیز می باشد.

امیدوارم از این ریمیکس لذت ببرید.

لطفا پیشنهاد های خود را در مورد بهبود عملکرد سایت بیان کنید.

متن آهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما

عشق منو تو توی قلــبم می مونه
لمس دست تو توی قلــبم می مونه
تو هستی با مــن تــوی رویای شبونه
فكر تو هستم با اااااین دستای سردم
زندگی با تو بهتره می خوااااام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو بـی تو من نمی تونم
زندگی با تو بهتره مـی خوام عاشقت بمونم
نگــو حرف رفتنو بـی تو من نمی تونم
عشق منو تو توی قلبم مـی مونه توی قلبم می مونه
عطر دست تو توی یادم مـی مـونه توی یادم می مونه
روزهای با تو هرگز یادم نمیره هرگز یادم نمیره
وقتی تو هستی قلبم آروم می گیره قلبم آروم می گیره

ریمیکس جدید بابک رهنما زندگی با تو بهتره

زنـدگی با تو بهتره مـی خواااام عاشقت بمونم
نگـو حرف رفتنو بـی تو من نمی تونم
زنــدگی با تو بهتره مـی خوام عاشقت بمونم
نــگـو حرف رفتنو بـی تو من نمی تونم
زنــدگـی با تو بهتره می خوام عاشقت بمونم
نگـــو حرف رفتنو بی تو من نمی تونم
زنــدگـی با تو بهتره بذار تو دنیات بمونم
نگــو حرف رفتنو بــی تو من نمی تونم
زندگــی با تو بهتره مــی خوااااام عاشقت بمونم
نگــو حرف رفتنو بــی تو من نمی تونم
زندگـــی با تو بهـــتره مــی خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو بی تو من نمی تونم
زندگی با تو بهتره می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو بی تو من نمی تونم
ای عشق من تو بهترینی
می خوام عاشقت بمونم زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو بی تو من نمی تونم 

بابک رهنما زندگی با تو بهتره

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید بابک رهنما,

ریمیکس زندگی با تو بهتره از بابک رهنما,

Babak Rahnama,

بابک رهنما,

دانلود آهنگ زندگی با تو بهتره,

ریمیکس زندگی با تو بهتره,

ریمیکس جدید بابک رهنما,

 

بابک رهنما زندگی با تو بهتره





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: