دانلود آهنگ میلاد باکری روزای سخت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میلاد باکری به نام روزای سخت

دانلود آهنگ میلاد باکری به نام روزای سخت کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده روزای سخت با صدای میلاد باکری از شب صدا

Download New Music Milad Bakeri – Roozaye Sakht

میلاد باکری روزای سخت

 

متن آهنگ میلاد باکری روزای سخت

هنوزم نبودت شکستم نداده دلم تنگه اما غرورم زیاده
هنوز توو گلوم جا واسه بغض من هست هنوز راه اشکو ی جوری میشه بست
هنوز باورم نیست که رفتی از اینجا بزودی میمیرم تنم داغه حالا
بهت قول میدم که دیوونگیمو ببینی بزودی همه زندگیمو
بهت قول میدم که از هم نپاشم بفهمم تو رفتی دیگه من نباشم
ی روزی میفهمی که من چی میگفتم ی روزی میبینی که از پا میوفتم
هنوز باورم نیست که رفتی از اینجا
ی روزی میمیرم تنم داغه حالا خودم خوب میدونم که چشم انتظارم
چه روزای سختی واسه من توو راهه

میلاد باکری روزای سخت

           





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: