دانلود آهنگ راغب دوست دارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید راغب دوست دارم

دانلود آهنگ راغب به نام دوست دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوست دارم با صدای راغب از جوان ریمیکس

ترانه: سها حیدری, ,موزیک: راغب, تنظیم: آرش ناصر المعمار

Download New Music Ragheb – Dooset Daram

راغب دوست دارم

 

آهنگ جدید راغب عزیز منتشر شد.

ساخته جدید خواننده جوان، راغب دوست دارم نام دارد که در سبک پاپ قرار گرفته است.

این موزیک در تاریخ ۱۱ تیر منتشر شد.

ترانه موزیک از، سها حیدری می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، آرش ناصر المعمار می باشد.

میکس و مستر به عهده، رضا پارساییان می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت برای خواننده.

متن آهنگ دوست دارم از راغب

♪♪ دوست دارم ولی با ترس و پنهانی  که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی ♪♪

Dooset Daram Vali Ba Tars O Penhani Ke Penhan Kardan Yek Eshgh Yani Oje Virani

♪♪ دوست دارم ولی با ترس و پنهانی ♪♪

Dooset Daram Vali Ba Tars O Penhani

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

آهنگ جدید راغب دوست دارم

♪♪ دوست دارم غم این جمله را دیدی ♪♪

Dooset Daram Ghame In Jomle Ra Didi

♪♪ تفاوت دارد این سیلاب با شبهای بارانی ♪♪

Tafavoti Darad In Seylab Ba Shabhaye Barani

راغب دوست دارم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید راغب,

دانلود آهنگ دوست دارم,

دوست دارم,

راغب,

Dooset Daram,

Ragheb,

متن آهنگ دوست دارم از راغب,

 





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: