دانلود آهنگ معین دلیری زیبای من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید معین دلیری زیبای من

دانلود آهنگ معین دلیری به نام زیبای من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای من با صدای معین دلیری از جوان ریمیکس

Download New Music Moein Daliri – Zibaye Man

معین دلیری زیبای من

 

آهنگ جدید معین دلیری در تاریخ ۸ تیر منتشر شد.

ساخته جدید این خواننده، زیبای من نام دارد.

موزیک در سبک پاپ قرار گرفته است.

امیدوارم از موزیک رضایت داشته باشید.

با آرزوی موفقیت بیشتر برای هنرمند عزیز.

متن آهنگ زیبای من از معین دلیری

♪♪ دستم رااا بگیر قلبم همچو هست ♪♪

Dastam Ra Begir Ghalbam Hamcho Hast

اااز آن چـه بگو که در قلب منست
ااای زیبای گل دلم همچو خوشست
ااای جـانم ببین قلبم عاشقست
ای دلداااده ام چو گل زیبا تری
دراین قلبم بمان دلی کن دلبری
♪♪ منم عاشق ترم کجایی دلبرم ♪♪

Manam Ashegh Taram Kojaei Delbaram

در این قلبم بمان خداااایی کن دلم
دستم را بگیر قلـبم همچو هست
از ان دل بگو کـه بیمار تو است
ای زیبای گل دلـم همچو خوشست
هرچه داااارد دلـم ازآن تو است
خدا دیدی چـه کرد با قلبو تنم
منم عاشق شدم شد او رویای من
بدار این قلـب مرو ای جان من
چو عاشق تر منم تو ای زیبای من

آهنگ جدید معین دلیری زیبای من

دستم را بگـیر از این درد های پیر
اگرباشی دلـم‌ از این دنیا چه سیر
لحظـه اااای نگا بزن از چشم من
نگاهـم راااا ببین شـدی غم خوار من
دلم سوی دلت چـه آرام خوشست
از آن گیسوی تو نوازش های من
بدان ای قلب مـن تو هستی در دلم
توهستی توبـدان هـمان رخسار من
صدایم همچو هست در ااااین شب های تو
غزل هایم همان که هـست از عشق تو
بگویم درد من که درمانـش تویی
هر انچه بـگذرد چو زیبا تر تویی
خدا دیدی چه کرد با قلب تنم
منم عاشـق شدم شد او رویای من
بدار ااااین قـلب مـرو ای جان من
♪♪ چو عاشق تر مـنم تو ای زیبای من ♪♪

Cho Asheghtar Manam To Ey Zibaye Man

معین دلیری زیبای من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید معین دلیری,

دانلود آهنگ زیبای من,

زیبای من,

معین دلیری,

Zibaye Man,

Moein Daliri,

متن آهنگ زیبای من از معین دلیری,

 




:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: