دانلود ریمیکس هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس هیچکس و رضا پیشرو بنام بازم کلان با متن و دو کیفیت عالی

ترانه : رضا پیشرو

ریمیکس هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان

Download New Remix Hichkas & Reza Pishro Bazam Kalan With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

رضا پیشرو و هیچکس ریمیکس جدید خود را منتشر کردند.

این ریمیکس به قطعه، بازم کلان تعلق دارد.

با آرزوی موفقیت برای این دو هنرمند جوان.

در صورت درخواست ساماندهی مطلب حذف می گردد.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

متن آهنگ بازم کلان هیچکس و رضا پیشرو

♪♪ ارازل برین خونه هاتون ♪♪

Arazel Berin Khoehaton

بازم کلان پیچیده توی کوچه همه غلاف
میکنن هرچی خلاف چون گیر میده الان
رقص نور داره کوچه و قرمزه
اما مهمونی نیست که یه دافی قر بده
همه متوجه میشن و متفرق
چون که توی جیبای ما چند تا مورد هستش
بچه گربه مـیشم من جلو کلان
از اون بچه های خوبی که مامان میشه فداش
بهش فاز میدم فکر کنه مهندسم
بهش میگم از رتبه و معدلم
فازشونه منم یه پسر مودب
حاجی لبخند میزنن و میگن موفق باشی
وقتی دور شد که دیگه سروشو
نبینه بچه ها میگن رپو شروع کن
اینو میخونم و یه قوطیه دستم همش
♪♪ ببین ببین به من دستبند نزن ♪♪

Bebin Bebin Be Man Dastband Nazan

داره یه صدااایی میاد همه در میرن
همـه در میرن درگیره
گیر دااادن به ما تفریحه
مخصوصـا وقتی شب میشه
داره یه صدااایی میاد همه در میرن
همه در میرن درگیره
گیر دااادن به ما تفریحه
مخصوصا وقتی شب میشه

ریمیکس جدید رضا هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان

تو مخمه و مینی بوسو بردار سرکار
وای دعوا دعوا
تکون نخور از جات
عع باشه باشه شوخی کردم
تو جیبم من چیزی نیست بخوام یه جوری در رم
آره جون عمت
باید حتما از من
یه آتو بگیری که بشی سرگرم هر شب
میگی برگرد تا بزنی دستم دستبند
من رفتم
آره هاها هاها ها
تو خلوتر بده من چندم
اگه بشم دلقک
تا ۳ شب نئشم
سوژت میکنم چون وروجکم من
پس اونقدر مـیخونم که دود از کلت
بزنه بیرون بگ بگ کنی چون اردک
با فندکم بازی نـکن احمق تق تق
میزنی گاز نی همه نسخن از دم
♪♪ وای پلیس مجبورم نزنم در رم ♪♪

Vay Polic Majboram Nazanam Dar Ram

داره یه صدایی میاد همه در میرن
همه در میرن درگیره
گیر دادن به ما تفریحه
مخصوصا وقتی شب میشه
داره یه صدایی میاد همه در میرن
همه در میرن درگیره
گیر دادن به ما تفریحه
مخصوصا وقتی شب میشه

نگاه نکن پشتتو رضا
چرا؟
یه کلان داااره میکنه نگاه
چیزی داااری پیشت؟
نه
چیزی بارت میشه؟
وای یه سیگاری پیشم هست
تو بیکاری پیچیدم
هول نشـو آروم
بندازش از جیــبت زمین
شمـشادااا بلندن؟
نه
پس میشه پرید
پاتو روش بذار رضـا اااانگار دیده
سگ خورد
نه خوب من پـول دادم نه تو
حاضرم تو گـور باشـم دور نندازم ته شو
پاشو حاجی بی سیمو زد در رو
نکنه میخوای بریم زندان
نه چون
ما میخوایم پولدار بشیم با رپ فارسی
تا تو خیابون راه بریم ما با ده تا ماشین

داره میاد همه در میرن
همه در میرن درگیره
گیر دادن به ما تفریحه
مخصوصا وقتی شب میشه
داره یه صدایی میاد همه در میرن
همه در میرن درگیره
گیر دادن به ما تفریحه
مخصوصا وقتی شب میشه

من در میرم سریع داش
چون که نمی خوام بشم بازداشت
هرکی هرچی توی جیبش داشت
بندازه زمین وقت فراره داش

آخه من
آدم چندبار باید بگه
مثل همیشه آهنگساز کیه
مهدیاره پسر
صامت
۰۲۱
صامت
۰۲۱
صامت
۰۲۱
صامت صامت صامت

هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید هیچکس و رضا پیشرو,

ریمیکس بازم کلان از هیچکس و رضا پیشرو,

Hichkas & Reza Pishro,

هیچکس و رضا پیشرو,

دانلود آهنگ بازم کلان,

ریمیکس بازم کلان,

ریمیکس جدید هیچکس و رضا پیشرو,

 

هیچکس و رضا پیشرو بازم کلان





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: