دانلود ریمیکس محمد زارع گاهی وقتا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس محمد زارع گاهی وقتا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس محمد زارع بنام گاهی وقتا با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس محمد زارع گاهی وقتا

Download New Remix Mohammad Zare Gahi Vaghta With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

هم اکنون می توانید ریمیکس جدید محمد زارع را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به قطعه، گاهی وقتا تعلق دارد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ گاهی وقتا محمد زارع

♪♪ گاهی وقتا تو اتاقم ♪♪

Gahi Vaghta To Otagham

♪♪ وقتی عکسات رو دیوار می بینم ♪♪

Vaghti Axato Ro Divar Mibinam

♪♪ می شینم ساز می زنم ♪♪

Mishinam Saz Mizanam

♪♪ آره گیتار میزنم ♪♪

Are Giutar Mizanam

♪♪ با یه آهنگ قدیمی می شینم زار می زنم ♪♪

Ba Ye Ahange Ghadimi Mishinam Zar Mizanam

♪♪ گاهی وقتا تو خیابون ♪♪

Gahi Vaghta To Khiaboon

♪♪ وقتی آدما رو با هم می بینم ♪♪

Vaghti Adamaro Ba Ham Mibinam

♪♪ می شینم یه گوشه و با خودم حرف می زنم ♪♪

Mishinam Ye Goshe O Ba Khodam Harf Mizanam

♪♪ کاشکی می شد که یه لحظه از تو من دل بکنم ♪♪

Kashki Mishod Ke Ye Lahze Az To Man Del Bekanam

♪♪ گاهی وقتا توی این شهر ♪♪

Gahi Vaghta Toye In Shahr

♪♪ همش احساس غریبی می کنم ♪♪

Hamash Ehsas Gharibi Mikonam

♪♪ سر رو زانو م می ذارم ♪♪

Sar Ro Zano Mizaram

♪♪ مثل بارون می بارم ♪♪

Mesle Baron Mibaram

توی هر لحظه عزیزم بی تو من کم میارم

ریمیکس جدید محمد زارع گاهی وقتا

گاهی وقتا توی رویام

میام و بازم کنارت می شینم

کمی آروم می گیرم

سروسامون میگیرم

اما این همش یه رویاست بی تو دارم می میرم

گاهی وقتا تو اتاقم

وقتی عکسات رو دیوار می بینم

می شینم ساز می زنم

آره گیتار میزنم

با یه آهنگ قدیمی می شینم زار می زنم

گاهی وقتا تو خیابون

وقتی آدما رو با هم می بینم

می شینم یه گوشه و با خودم حرف می زنم

کاشکی می شد که یه لحظه از تو من دل بکنم

محمد زارع گاهی وقتا

برچسب : 

دانلود ریمیکس محمد زارع گاهی وقتا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس محمد زارع بنام گاهی وقتا با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس محمد زارع گاهی وقتا

Download New Remix Mohammad Zare Gahi Vaghta With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

هم اکنون می توانید ریمیکس جدید محمد زارع را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به قطعه، گاهی وقتا تعلق دارد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ گاهی وقتا محمد زارع

♪♪ گاهی وقتا تو اتاقم ♪♪

Gahi Vaghta To Otagham

♪♪ وقتی عکسات رو دیوار می بینم ♪♪

Vaghti Axato Ro Divar Mibinam

♪♪ می شینم ساز می زنم ♪♪

Mishinam Saz Mizanam

♪♪ آره گیتار میزنم ♪♪

Are Giutar Mizanam

♪♪ با یه آهنگ قدیمی می شینم زار می زنم ♪♪

Ba Ye Ahange Ghadimi Mishinam Zar Mizanam

♪♪ گاهی وقتا تو خیابون ♪♪

Gahi Vaghta To Khiaboon

♪♪ وقتی آدما رو با هم می بینم ♪♪

Vaghti Adamaro Ba Ham Mibinam

♪♪ می شینم یه گوشه و با خودم حرف می زنم ♪♪

Mishinam Ye Goshe O Ba Khodam Harf Mizanam

♪♪ کاشکی می شد که یه لحظه از تو من دل بکنم ♪♪

Kashki Mishod Ke Ye Lahze Az To Man Del Bekanam

♪♪ گاهی وقتا توی این شهر ♪♪

Gahi Vaghta Toye In Shahr

♪♪ همش احساس غریبی می کنم ♪♪

Hamash Ehsas Gharibi Mikonam

♪♪ سر رو زانو م می ذارم ♪♪

Sar Ro Zano Mizaram

♪♪ مثل بارون می بارم ♪♪

Mesle Baron Mibaram

توی هر لحظه عزیزم بی تو من کم میارم

ریمیکس جدید محمد زارع گاهی وقتا

گاهی وقتا توی رویام

میام و بازم کنارت می شینم

کمی آروم می گیرم

سروسامون میگیرم

اما این همش یه رویاست بی تو دارم می میرم

گاهی وقتا تو اتاقم

وقتی عکسات رو دیوار می بینم

می شینم ساز می زنم

آره گیتار میزنم

با یه آهنگ قدیمی می شینم زار می زنم

گاهی وقتا تو خیابون

وقتی آدما رو با هم می بینم

می شینم یه گوشه و با خودم حرف می زنم

کاشکی می شد که یه لحظه از تو من دل بکنم

محمد زارع گاهی وقتا

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید محمد زارع,

ریمیکس گاهی وقتا از محمد زارع,

Mohammad Zare,

محمد زارع,

دانلود آهنگ گاهی وقتا,

ریمیکس گاهی وقتا,

ریمیکس جدید محمد زارع,

 

محمد زارع گاهی وقتا





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: