دانلود ریمکیس مهراد جم شمال
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مهراد جم شمال

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهراد جم بنام شمال با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Ali Zeylloos

ریمیکس مهراد جم شمال

Download New Remix Mehrad Jam Shomal With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید علی زیلوس منتشر شد.

جدیدترین ریمیکس این دیجی به آهنگ شمال مهراد جم تعلق دارد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ شمال مهراد جم

با تو توو راه شمال تاریک میشه آروم هوا بسته میشه آروم چشات شب جنگلو بارونو باد
بارون میاد بارون میاد بارونو دوست داره زیاد میکنه یواش اون چشاشو باز

میگه بهم بزن کنار بزن کنار تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز
بهم بگی تا تهش می مونم باهات می مونه باهام

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی براااا من دوباره بخونم براااات نگاهت تو نگاهم
چشاتم کنار همه نگـاه کنن به ما با ااااون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کـنارت این دریا با تو چـه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم
چشاتم کنار هـمه نگاه کنن به ما با ااااون دلبری کردنات

ریمیکس جدید مهراد جم شمال

♪♪ جلو همه بگو به من خیلـی دوست دارم عشقه دلم ♪♪

Jelo Hame Begoo Be Man Kheili Doset Daram Eshghe Delam

همه جا تاریکشه یـهو بوی عود میاد و شمعا روشن

همه اگه پایه باشـن وصل میکنیم ما صبحو به شب
جمع جمعِ عاشـقا جمع , جـمع ااینا رو هم عاشقتم

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت ااین دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوبـاره بخونم برات نگاهت تو نگاهم
چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کـنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برااا من دوباره بخونم برات نگاهت تو نگاهم
چشاتم کنار هـمه نگـاه کـنن به ما با اااون دلبری کردنات

مهراد جم شمال

 





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید , دانلود ریمیکس جدید مهراد جم, ریمیکس شمال از مهراد جم, Mehrad Jam, مهراد جم, دانلود آهنگ شمال, ریمیکس شمال, ریمیکس جدید مهراد جم, مهراد جم شمال ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: