دانلود آهنگ سینا درخشنده خوش خنده ی من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده خوش خنده ی من

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خوش خنده ی من با صدای سینا درخشنده از جوان ریمیکس

Download New Music Sina Derakhshandeh – Khosh Khandeye Man

سینا درخشنده خوش خنده ی من

 

جدیدترین آهنگ سینا درخشنده عزیز در حال آماده سازی می باشد.

موزیک جدید سینا درخشنده، خوش خنده ی من نام دارد.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم خواننده بتواند رضایت شنونده را جلب کند.

با آرزوی موفقیت برای این خواننده عزیز.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ خوش خنده ی من از سینا درخشنده

♪♪ دلبر خوش خنده ی من ♪♪

Delbare Khosh Khandeye Man

♪♪  حرفاتو با خنده بزن ♪♪

Harfat Ba Khandeh Bezan

♪♪ لحن قشنگتو می خوام ♪♪

Lahne Ghashangeto Mikham

♪♪ بمون همیشه توو دلم ♪♪

Bemoon Hamishe To Delam

♪♪ نازتو دائم میخرم ♪♪

Nazeto Daem Mikharam

سینا درخشنده خوش خنده ی من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید سینا درخشنده,

دانلود آهنگ خوش خنده ی من,

خوش خنده ی من,

سینا درخشنده,

Khosh Khandeye Man,

Sina Derakhshandeh,

متن آهنگ خوش خنده ی من از سینا درخشنده,

 




:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: