دانلود ریمیکس مهدی جهانی بخواب دنیا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مهدی جهانی بخواب دنیا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهدی جهانی بنام بخواب دنیا با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس : دیجی باربرد

ریمیکس مهدی جهانی بخوا دنیا

Download New Remix Mehdi Jahani Bekhab Donya With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید دیجی باربد منتشر شد.

این ریمیکس به قطعه، بخواب دنیا مهدی جهانی تعلق دارد.

موزیک و ترانه اثر از مهدی جهانی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، عماد لاریجانی می باشد.

میکس و مسترینک موزیک نیز به عهده، محمد فلاحی می باشد.

امیدوارم ریمیکس از کیفیت خوبی برخوردار باشد و شنوندگان لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای این دیجی عزیز.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ بخواب دنیا مهدی جهانی

دستِ من نیست اگه اینقد دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره تو که خوب میدونی نداره چاره
دستِ من نیست اگه بارون میاد یادت میفتم
به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره
دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری نداره , نداره

♪♪ بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره ♪♪

Bekhab Donya Kasi Ba Man Dige Kari Nadare

دله بی کسه من یاری نداره دله من مـیلِ دلداری نداره , نداره

ریمیکس جدید مهدی جهانی بخواب دنیا

خود تو دادی تنهاییو یادم نشست روی دلـم غصــه ی عالم مگه میشه نریزه اشکه آدم
مگه میشه که من یادت نباشم دیگه ااااین دل بلــد نمیــشه راهشم یجوری زخم زدی نمیشه پاشم

♪♪ بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداااره ♪♪

Bekhab Donya Kasi Ba Man Dige Kari Nadare

دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری ندااااره , ندااااره

♪♪ بخواب دنیا کـسی با من دیگه کاری نداااره ♪♪

Bekhab Donya Kasi Ba Man Dige Kari Nadare

دله بی کسه من یاری ندااااره دله من مـیلِ دلـدااااری نداااره , نداااره

مهدی جهانی بخواب دنیا

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید مهدی جهانی,

ریمیکس بخواب دنیا از مهدی جهانی,

Mehdi Jahani,

مهدی جهانی,

دانلود آهنگ بخواب دنیا,

ریمیکس بخواب دنیا,

ریمیکس جدید مهدی جهانی,

 

مهدی جهانی بخواب دنیا





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: