دانلود آهنگ میثاق راد طرفش منم من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثاق راد طرفش منم من

دانلود آهنگ میثاق راد به نام طرفش منم من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده طرفش منم من با صدای میثاق راد از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: میثاق راد, تنظیم: مصطفی مومنی

Download New Music Misagh Raad – Tarafesh Manam Man

میثاق راد طرفش منم من

 

جدیدترین آهنگ میثاق راد را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید این خواننده، طرفش منم من نام دارد.

ترانه و موزیک این اثر از میثاق راد می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، مصطفی مومنی می باشد.

امیدوارم موزیک رضایت شنوندگان را جلب کند.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

لطفا نظرات خود را در مورد موسیقی ثبت کنید.

متن آهنگ طرفش منم من از میثاق راد

♪♪ عشق دارم یه تیکه ماه نیومده کسـی روی دلـش ااادااا مــیریزه برام عادتشه مغروره دلش ♪♪

Eshgh Daram Ye Tike Mah Nayomade Kasi Roye Delesh Ada Mirize Baram Adateshe Maghrore Delesh

♪♪ عشق دارم دوست داشتنش دیوونه کنـندس بی دلیـل من و ااااون کنار هم کل همه عشقارو زدیم ♪♪

Eshgh Daram Doost Dashtanesh Divoone Konandas Bidalil Man O Oun Kenar Ham Kol Hame Eshgharo Zadim

♪♪ کسی چـپ نگاش کـنه طرفـش منم من عشقمو بد صـداااش کنه طرفش منم من ♪♪

Kasi Chap Negash Kone Tarafesh Manam Man Eshghamo Bad Sedash Kone Tarafesh Manam Man

نگاه نگـاه خـنده هاش کـنه طرفـش منم من بخواد از دلـم جـداااش کنه طرفـش مـنم من

آهنگ جدید میثاق راد طرفش منم من

♪♪ همه جوره پای دلمه و دلبریاش خاصه وااااسه این کاراشه دلم اینجوری دلشو خواسته ♪♪

Hame Joure Paye Delame O Delbariash Khase Vase In Karashe Delam Injouri Delesho Khaste

نمیشه بهش حرف بزنی چون خیلی حساسه منو بهتر از خودم یه وقتا میشناسه

میثاق راد طرفش منم مندانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید میثاق راد,

دانلود آهنگ طرفش منم من,

طرفش منم من,

میثاق راد,

Tarafesh Manam Man,

Misagh Raad,

متن آهنگ طرفش منم من از میثاق راد,

 




:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: