دانلود آهنگ هوروش بند شبای نیلوفری
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید هوروش بند شبای نیلوفری

دانلود آهنگ هوروش بند به نام شبای نیلوفری کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شبای نیلوفری با صدای هوروش بند از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: منصور فرهادیان, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Hoorosh Band – Shabaye Nilofari

هوروش بند شبای نیلوفری

 

آهنگ جدید مهدی دارابی عزیز در تاریخ ۱ تیر منتشر شد.

جدیدترین ساخته هوروش بند، نیلوفر آبی نام دارد.

ترانه این اثر از منصور فرهادیان می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک همانند آثار دیگر به عهده، مسعود جهانی می باشد.

آهنگ قبلی این خواننده را می توانید دانلود نمایید :

دانلود آهنگ هوروش بند تابستون

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

با آرزوی موفقیت برای این گروه.

متن آهنگ شبای نیلوفری از هوروش بند

صدا بزن منو بگیر اااازم غمو شانه به شانه پا به پا بیا بگیـر دست مرا ببر تو رویای شبونت

نوازشم کن و دوبــاره عاشــقم کن و برای روییدن خنده رو لـبات دلم میخواد خودم بشم بازم بهونت

نیست بجز هــوااای تو در سـرم با تو خوشـم ای همه باورم آراااام جان من تویی بمان کنار من همیشه

منو از این شبای نیلوفری از خواب خوش تا به کجا میبری نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه

چشمانت منو سپرده دست رویا بیا بشین در بر من تا خیره بشم به موج گیسوی چو دریا

مژگانت شــرر زند بر دل و جـانم مـاه تـمام آسـمانم تمام زنـدگیم شـدی بی تو دگر من نتوانم

آهنگ جدید هوروش بند شبای نیلوفری

♪♪ در نگاهم ببین وصل شده حال من بهترین اتفاقی تو هر فال من رو نگیر از دل بی قرار منو ♪♪

Dar Negaham Bebin Vasl Shodeh Hale Man Behtarin

Etefaghi To Har Faale Man Ro Nagir Az Dele Bigharare Man

♪♪ بی تو دیوانه میشم ♪♪

Bito Divaneh Misham

♪♪ شمع شو پروانه میشم ♪♪

Sham Sho Parvaneh Misham

هوروش بند شبای نیلوفری

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید هوروش بند,

دانلود آهنگ شبای نیلوفری,

شبای نیلوفری,

هوروش بند,

Shabaye Nilofari,

Hoorosh Band,

متن آهنگ شبای نیلوفری از هوروش بند,

 




:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: