دانلود آهنگ مهدی مقدم از یادم نمیری
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ غمگین مهدی مقدم به نام از یادم نمیری

دانلود آهنگ مهدی مقدم به نام از یادم نمیری کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده از یادم نمیری با صدای مهدی مقدم از شب صدا

Download Music Mehdi Moghaddam – Az Khab Behtare

ترانه : حمید اکبری, تنظیم : حامد برادران, میکس و مسترینگ : حامد برادران

جهت تکمیل آرشیو

مهدی مقدم از یادم نمیری

 

متن آهنگ مهدی مقدم از یادم نمیری

نگاه اشکام و نگاه این حال و روزمه
از تو ترانه نوشتن و خوندن کار هر روزمه
خودم گمت کردم و خودم پیدات می کنم
یه روزی عشقم و به چشمات اثبات می کنم
قدم قدم سایه به سایه حس تو پیشمه
خیره شدم به خیال تو هر شب کار همیشمه
از یادت نبردی منو از یادم نمیری
بذار بدونن تموم دنیا تو بی نظیری
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم
نگاه اشکام و نگاه این حال و روزمه
از تو ترانه نوشتن و خوندن کار هر روزمه
خودم گمت کردم و خودم پیدات می کنم
یه روزی عشقم و به چشمات اثبات می کنم
قدم قدم سایه به سایه حس تو پیشمه
خیره شدم به خیال تو هر شب کار همیشمه
از یادت نبردی منو از یادم نمیری
بذار بدونن تموم دنیا تو بی نظیری
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم

مهدی مقدم از یادم نمیری

            





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: