دانلود آهنگ رضا شیری دلی میخوامت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا شیری دلی میخوامت

دانلود آهنگ رضا شیری به نام دلی میخوامت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلی میخوامت با صدای رضا شیری از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: مسعود صادقلو و آبتین حسین, تنظیم: سعید سام

Download New Music Reza Shiri – Deli Mikhamet

رضا شیری دلی میخوامت

 

آهنگ جدید رضا شیری در تاریخ ۳۰ خرداد منتشر شد.

جدیدترین ساخته رضا شییری، دلی میخوامت نام دارد.

موزیک این اثر از مسعود صادقلو عزیز می باشد.

پیشنهاد دانلود اثر این خواننده :

دانلود ریمیکس مسعود صادقلو وابستگی

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، سعید سام می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موسیقی ثبت کنید.

در صورت هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دلی میخوامت از رضا شیری

♪♪ من با دیگران فرق دارم من دلی میخوامت من تورو فـقط وااااسه خودت میخوام عادت دارم بهت ♪♪

Man Ba Digaran Fargh Daram Man Deli Mikhamet Man Toro Faghat Vase Khodet Mikham Adat Daram Behet

♪♪ اونا تورو دوست ندارن اونا لب و دهنـن شـک نکن یه لـحظه به مـن دلـت رو بـدش به من دلت رو بدش به من ♪♪

Ouna Toro Dost Nadaran Ouna Lab O Dahanam Shak Nakon Ye Lahze Be Man Delet Ro Bedesh Be Man Delet Ro Bedesh Be Man

♪♪ دلتـو نده دسـتشون ااااونا بده رسمشون بازی میـکنن با ااااحساست ♪♪

Deleto Nade Dasteshon Ouna Bede Rasmeshon Bazi Mikonan Bazi Mikonan Ba Ehsasat

دلتـو نـده دسـتشون اونا بده رســمشون آخه دل تواااام مـث دل من با اااحساسه

آهنگ جدید رضا شیری دلی میخوامت

♪♪ آروم دلم عشق خوشـگلم تو بمون برااام عاشقت شدم ♪♪

Aroom Delam Eshghe Khoshgelam To Bemon Baram Asheghet Shodam

♪♪ آروم دلم شک نکن به مـن من یه عاشـقم من یه عاشقم ♪♪

Aroome Delam Shak Nakon Be Man Man Ye Ashegham Man Ye Ashegham

رضا شیری دلی میخوامت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رضا شیری,

دانلود آهنگ دلی میخوامت,

دلی میخوامت,

رضا شیری,

Deli Mikhamet,

Reza Shiri,

متن آهنگ دلی میخوامت از رضا شیری,

 




:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: