دانلود آهنگ بابک مافی فرشته
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید بابک مافی فرشته

دانلود آهنگ بابک مافی به نام فرشته کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده فرشته با صدای بابک مافی از جوان ریمیکس

موزیک، ترانه و تنظیم : بابک مافی

Download New Music Babak Mafi – Fereshteh

بابک مافی فرشته

 

هم اکنون می توانید جدیدترین موزیک بابک مافی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ حدید بابک مافی، فرشته نام دارد.

تنظیم حرفه ای این موزیک را نیز بابک مافی عزیز انجام داده است.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده جوان.

متن آهنگ فرشته از بابک مافی

♪♪ اسم ترانه هام هر اسمی که بشه مـنظور من تویی منظور خواهشه ♪♪

Esme Tarane Ham Har Esmi Ke Beshe Manzore Man Toei Manzor Khaheshe

♪♪ اسمت برای من چه خواستنی شده دلـم کنار تو شکستنی شده ♪♪

Esmet Baraye Man Che Khastani Shode Delam Kenare To Shekastani Shode

فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واااسه اخلاقای بد و خاص من بهترینی
هنوزم مـث تو توی زندگیم پا نذاشته کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

آهنگ جدید بابک مافی فرشته

وااااسـه ی من بمــون واااسه ی من بخـون تو هنوزم برااای من مـثل گذشته ها دیوونگی کن
♪♪ واسه من فکر تنهایی نباش و باز کنار من بمون و زندگی کن ♪♪

Vase Man Fekr Tanhaei Nabash O Baz Kenare Man Bemon O Zendegi Kon

♪♪ اسم ترانه هام هر اسمی که بشه مـنظور من تویی منظور خواهشه ♪♪

Esme Tarane Ham Har Esmi Ke Beshe Manzore Man Toei Manzor Khaheshe

♪♪ اسمت برای من چه خواستنی شده دلـم کنار تو شکستنی شده ♪♪

Esmet Baraye Man Che Khastani Shode Delam Kenare To Shekastani Shode

فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واااسه اخلاقای بد و خاص من بهترینی
هنوزم مـث تو توی زندگیم پا نذاشته کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته

بابک مافی فرشته

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید بابک مافی,

دانلود آهنگ فرشته,

فرشته,

بابک مافی,

Fereshteh,

Babak Mafi,

متن آهنگ فرشته از بابک مافی,

 




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: