دانلود آهنگ ندیم کافیه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ندیم کافیه

دانلود آهنگ ندیم به نام کافیه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده کافیه با صدای ندیم از جوان ریمیکس

ترانه: مهدی شعاعی, موزیک و تنظیم: حسن بابامحمودی

Download New Music Nadim – Kafie

ندیم کافیه

 

جدیدترین موزیک ندیم در تاریخ ۲۷ خرداد منتشر شد.

آهنگ جدید ندیم، کافیه نام دارد.

ترانه این اثر از مهدی شعاعی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، حسن بابامحمودی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ کافیه از ندیم

لج کردم با خودم دارم عـشقو ااااز دست میـدم رد دادم ای خداااا تاوان چی رو پس میدم
♪♪ تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم وقتی که میـرفت از تعجب میخندیدم ♪♪

Tasmimesho Gereft Dagh Boodam Nafahmidam Vaghti Ke Miraft Az Taajob Mikhandidam

♪♪ دلم میخواد عاشق بشم باز اااانتخابت کنم به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم ♪♪

Delam Mikhad Ashegh Besham Baz Entekhab Konam Be Kari Dast Mizanam Ta Ashgheto Sabet Konam

از این دلم نگذر نرو همین که باشـی کافیه تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

آهنگ جدید ندیم کافیه

حـال و هواااای اااین خونه بعد تو دااااغونه تا تو رفتـی گفتم ای خدا جدایی یه قانونه
دلم گرفـت بغضم شکست داروم شده تنهایی حبس اونم که رفت درارو بست من موندم و یه قاب عکس

لـج کردم با خودم دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای خدا تاوان چی رو پس میدم
♪♪ تصمــیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم وقتی که میرفت ااااز تعجب میخندیدم ♪♪

Tasmimesho Gereft Dagh Boodam Nafahmidam Vaghti Ke Miraft Az Taajob Mikhandidam

دلم میخواد عاشـق بشم باز ااانتخابت کنم به هر کـاری دسـت میزنم تا عشقمو ثابت کنم
از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه تو باش تا قسـمت کنـم زنـدگیمو باهات هر ثانیه

ندیم کافیه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ندیم,

دانلود آهنگ کافیه,

کافیه,

ندیم,

Kafie,

Nadim,

متن آهنگ کافیه از ندیم,

 




:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: