دانلود آهنگ رضا ملک زاده آتش پاره
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ رضا ملک زاده آتش پاره

دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام آتش پاره کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آتش پاره با صدای رضا ملک زاده از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک : هادی زینتی, تنظیم : محمدرضا رهنما

Download Music Reza Malekzadeh – Atash Pareh

رضا ملک زاده آتش پاره

 

اثر دیگر رضا ملک زاده را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این اثر، آتش پاره نام دارد که در تارین ۲۲ دی منتشر شد.

ترانه و موزیک این اثر از هادی زینتی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، محمدرضا رهنما می باشد.

هم اکنون می توانید تمام آهنگ های رضا ملک زاده را از لینک زیر دانلود نمایید :

آهنگ های رضا ملک زاده

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده.

متن آهنگ آتش پاره از رضا ملک زاده

وقتی تو میخندی خرابت میشوم آری دیوانه ی چالی که روی گونه ات داری

بسپار به دستان خودم فردایی سختت را روزی نوازش میکنم موهای لختت را

جامی بزن لب تر کن از مستی مسـتی تنها بگو دل بر خودم بستی بستی

بی تو به رسوایی کشد کارم کـارم هر چه تو خواااهی خودم دارم دارم

♪♪ تو آتش پاره ای هی میرقـصانیم اااز مـن که عاشـقم رو میگردانیم ♪♪

Atash Parei Heu Miraghsanim Az Man Ke Ashegham Ro Migardanim

♪♪ تو آتش پاره ااای هی مـیرقصانیم اااز مـن که عاشـقم رو میگردانیم ♪♪

Atash Parei Heu Miraghsanim Az Man Ke Ashegham Ro Migardanim

رضا ملک زاده آتش پاره

چیزی نمیگویم بیا شیرین زبانی کن ااامشب میان ما خودت پا درمیانی کن

دل میبری جانا دلم دریای طوفانیست اااین گونه دلبر بودن اسمش نامسلمانییت

جامی بزن لب تر کن از مستی مسـتی تنها بگو دل بر خودم بستی بستی

بی تو به رسوایی کشد کارم کارم هر چه تو خـواااهی خودم دارم دارم

♪♪ تو آتش پاره ای هی میرقصانیم از من که عاشـقم رو میگردانیم ♪♪

Atash Parei Heu Miraghsanim Az Man Ke Ashegham Ro Migardanim

♪♪ تو آتش پاره ای هی مـیرقصانیم از من که عاشقم رو میگردانیم ♪♪

Atash Parei Heu Miraghsanim Az Man Ke Ashegham Ro Migardanim

رضا ملک زاده آتش پاره

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رضا ملک زاده,

دانلود آهنگ آتش پاره,

آتش پاره,

رضا ملک زاده,

Atash Pareh,

Reza Malekzadeh,

متن آهنگ آتش پاره از رضا ملک زاده,

 




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: