دانلود آهنگ رضا ملک زاده با من چه کردی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ رضا ملک زاده با من چه کردی

دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام با من چه کردی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده با من چه کردی با صدای رضا ملک زاده از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک : هادی زینتی, تنظیم : محمدرضا رهنما, میکس و مستر : آرش پاکزاد

Download Music Reza Malekzadeh – Ba Man Ceh Kardi

رضا ملک زاده با من چه کردی

 

اثر دیگر رضا ملک زاده را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این اثر، با من چه کردی نام دارد که با کیفیت بالا جهت دانلود قرار داده شده است.

ترانه و موزیک این اثر از هادی زینتی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، محمدرضا رهنما می باشد.

میکس مستر موزیک به عهده، آرش پاکزاد می باشد.

هم اکنون می توانید تمام آهنگ های رضا ملک زاده را از لینک زیر دانلود نمایید :

آهنگ های رضا ملک زاده

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده

مـیروی از خاطرم خرابم مکن

دریـای آرامشم سرابم مکن

♪♪ من دل آشوبم یار محبوبم ♪♪

Man Del Ashobam Yare Mahbobam

این چنین غمگین نگاهم مکن خرابم مکن

(با من چه کردی جان من ای یار ای یار

دل برده ای از این منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد

دست از سر دیوانگی بردار بردار)۲

دانلود آهنگ های رضا ملک زاده

آرزو دااارم شبی همدمت شوم

آخر ای حوای من آدم شوم

♪♪ من دل اشوبم یار محبوبم ♪♪

Man Del Ashobam Yare Mahbobam

این چنین غمگین نگاهم مکن خرابم مکن

(با من چه کـردی جـان من ای یار ای یار

دل بردی از اااین منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد .

دست از سر دیـوانگی بردار بردار)۲

رضا ملک زاده با من چه کردی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رضا ملک زاده,

دانلود آهنگ با من چه کردی,

با من چه کردی,

رضا ملک زاده,

Ba Man Che Kardi,

Reza Malekzadeh,

متن آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده,

 




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: