نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام یک دفعه بارون

دانلود آهنگ میثاق راد به نام یک دفعه بارون کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یک دفعه بارون با صدای میثاق راد از شب صدا

Download New Music Misagh Raad – Yek Dafe Baroon

شعر: میثاق راد تنظیم: مسعود جهانی

میثاق راد یک دفعه بارون

 

متن آهنگ میثاق راد یک دفعه بارون

سر بزار رو شونه هام آرومم کن آروم آروم من تو هوای ابری بزنه یک دفعه بارون

تو دلت پیش منو من دلم پیش تو عشقم تو دفتر خاطره هام اسمتو هر روز نوشتم

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده ضربان قلبم کنار تو روی صده

من عاشق چشمان توام دل به تو بستم دیوانه و احساسی این رابطه هستم

هی ناز بکن ناز بکن ناز بکن یار تا آخر عمرم به احساس تو وصلم

من گیر نگاتم خریدار چشاتم من عاشق اون صورت و چال گونه هاتم

آهنگ جدید من تا به ابد عاشقم و همه جوره پاتم من باهاتم

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده ضربان قلبم کنار تو روی صده

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده نباشی پیشم عزیزم حالم بده

وای خدا یار اومده نمه نمه بارون زده ضربان قلبم کنار تو روی صده

میثاق راد یک دفعه بارون

            





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: