دانلود آهنگ گروه ایهام تاب و تب
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید گروه ایهام تاب و تب

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تاب و تب کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تاب و تب با صدای گروه ایهام از جوان ریمیکس

Download New Music Ehaam – Taab O Tab

ایهام تب و تاب

 

گروه ایهام جدیدترین موزیک خود را در تاریخ، ۲۶ خرداد منتشر شد.

جدیدترین ساخته گروه ایهام، تاب و تب نام دارد.

 

متن آهنگ تاب و تب از گروه ایهام

امشب از دیدن من همه اانگشت به دهان میمانند همه خوب حال مرا حال و احوال مرا میدانند
♪♪ گل نیلوفر من آتشی تازه بـیا بر پا کن من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن ♪♪

Gole Nilofare Man Ashti Taze Bia Pa Kon Man Ke Dar Taab O Tabam To Bia Betaban O Shahabm Ziba Kon
♪♪ بیا و در شهر دل من پادشـاهی کن این تو این دل من هر چه تو خواهی کن ♪♪

Bia O Dar Shahre Dele Man Padeshahi Kon In To In Dele Man Harche To Khahi Kon

♪♪ ااای ااامان ااای امان ای امان از من و حالم ♪♪

Ey Aman Ey Aman Ey Aman Az Man O Halam

♪♪ وای عجب مـاهی تو چه دلخواهی تا ااابد با من بگو همراهی ♪♪

Vay Ajab Mahi To Che Delkhahi Ta Abad Ba Man Begoo Hamrahi

♪♪ عاشـقی با تـو دردسر دارد دل تورااا ااامـشب زیر سـر داارد ♪♪

Asheghi Ba To Dardesar Darad Del Tora Emsham Zire Sar Daram

آهنگ جدید گره ایهام تاب و تب

♪♪ به چه شبی بگـو ااااامشب مارااا میـطلبی بگو هـمچون مـن در تاب و تـبی در تاب و تبی ♪♪

Be Che Shabi Begoo Emshab Mara Mitalabi Begoo Hamchon Man Dar Taab O Tabi Dar  Taab O  tABI

تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم تو را میـخواااهم با خـود ببرم با خود ببرم

گروه ایهام تاب و تب

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید گروه ایهام,

دانلود آهنگ تاب و تب,

تاب و تب,

گروه ایهام,

Taab O Tab,

Ehaam,

متن آهنگ تاب و تب از گروه ایهام,

 




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: