دانلود آهنگ آمین ناصری ساعت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید آمین ناصری ساعت

دانلود آهنگ آمین ناصری به نام ساعت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ساعت با صدای آمین ناصری از جوان ریمیکس

Download New Music Amin Naseri – Saat

آمین ناصری ساعت

 

آهنگ جدید آمین ناصری در تاریخ ۲۴ خرداد منتشر شد.

جدیدترین ساخته آمین ناصری، ساعت نام دارد.

امیدوارم موزیک بتواند رضایت شنوندگان را جلب کند.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

متن آهنگ ساعت از آمین ناصری

خستم خسته اااز همه از خودم
اااز خدا هم خیلی دور شدم
همه بهم میگن که مغرور شدم
ولی نه جـای زخمام خوب شدن
من بی حوصـله سرد شده هوام
زندگی سخـت شده برام
بیا منو ببین پر بغـض تو صدام
دیگه جای تو فـقط اشک تو شبام
منو شـکستی یادت نره
کی اااز من عاشق تره
هر کی بره پی زندگیش
♪♪ ااین واسه دوتامون بهتره ♪♪

In Vase Dotamon Behtare

دستام سرد دیگه خشک شده چشام
بگو چیکار کنم از تو فکرت درام
دسته گلی که آب دادی سبز شده
اااون دروغـاتم خیـلی خز شده
واسه یکی دیگه رفتی شقایق شدی
آفرین شـنیدم عاشق شدی
بعد تو دیگه نیـست تو شبام ستاره
خیلی عجـیب نیست رسم روزگاره
هر جایـی که یه جا بند نمیشه
کسی که خـورد زمین دیگه بلند نمیشه
مگه چیکار کـردم خدا شانسمو ببین
تو رهام کـردی منم خوردم زمین
تکیه تو زندگی جز به مادر نکن
دوست دارم شنیدی دیگه باور نکن
میشمارم نبودتو ساعـت شدم تو دل کندی منم راحت شدم
♪♪ منو شکستی ♪♪

Mano Shekasti

آهنگ جدید آمین ناصری ساعت

حرفـات هنوزم یادم هست
جونیـمو به تو دادم رفت
وقتی به تو دااادم دست
زدی شکسـتی دل عاشقو از قصد
دل به کـسی جز خدا نمیدم
درد میکـشم ولی صدا نمیدم
سنگ یـک رنگ و به طلا نمیدم
دیگه به هـر کسی بها نمیدم
♪♪ خسـته از همه ♪♪

Khaste Az Hame

گفتن با یکی دیگه ای سکته کردم
من احمق چطور به تو تکیه کردم
باشه عیبی نداره داغون شدم
ولی الان دیگه آروم شدم
♪♪ به تو فکر نمیکنم ♪♪

Be To Fekr Nemikonam

زنگ نمیزنم تورو چک نمیکنم
♪♪ الانم هستی تو آغوشی ♪♪

Alanam Hasti To Aghoshi

منم میسپرمت دست فراموشی
♪♪ منو شکستی ♪♪

Mano Shekasti

آمین ناصری ساعت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید آمین ناصری,

دانلود آهنگ ساعت,

ساعت,

آمین ناصری,

Saat,

Amin Naseri,

متن آهنگ ساعت از آمین ناصری,

 




:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: